Zombipigg799
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/zombipigg799/
Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik
Vad är ditt discord namn? ZOMBIPIGG799#6522
Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2003
Berätta om din karaktär. Milo en 27 år som har kommit från Åland för att hitta sin försvunna bror som försvann när Milo var 10 år gamla och han hade det inte lett när han väx upp has papps var en våldsam man och lämnade deras mor och de två söner redan när dom var små, men nu börjar Milo sin resa för att hitta sin försvunna bror och sin framtid. men det är svårt hans trauma är rakt bakom hon om av hans fars göra. men han lovade sin ensamma mamma att han ska komma hem med både hans bror och han skälv men han hade ingen aning vad han hade framför sig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vet hur man RPar och jag följer regler som är satta på servern och är en väldigt chill RPare och aktiv.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Var inne i går kväll och testade på olika servrar. Det var just Unive som stake ut på grund av den härliga människorna som jag råkade träff i går, och dom kolla jobben.
Hur hittade du Unive? Sökte på FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha kull och bra rp med människor.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att RPa för en längre till och på en mer professionell server.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ.
Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik
Vad är ditt discord namn? ZOMBIPIGG799#6522
Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2003
Berätta om din karaktär. Milo en 27 år som har kommit från Åland för att hitta sin försvunna bror som försvann när Milo var 10 år gamla och han hade det inte lett när han väx upp has papps var en våldsam man och lämnade deras mor och de två söner redan när dom var små, men nu börjar Milo sin resa för att hitta sin försvunna bror och sin framtid. men det är svårt hans trauma är rakt bakom hon om av hans fars göra. men han lovade sin ensamma mamma att han ska komma hem med både hans bror och han skälv men han hade ingen aning vad han hade framför sig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vet hur man RPar och jag följer regler som är satta på servern och är en väldigt chill RPare och aktiv.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Var inne i går kväll och testade på olika servrar. Det var just Unive som stake ut på grund av den härliga människorna som jag råkade träff i går, och dom kolla jobben.
Hur hittade du Unive? Sökte på FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha kull och bra rp med människor.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att RPa för en längre till och på en mer professionell server.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ.