Accepterad Zoépepper | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miiniTurtlee

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Nightclub

Vad heter du IRL? Elaiza

Vad heter du på discord? Miiniturtle

Hur gammal är du? 28

Hur länge har du spelat på Unive? Ca fyra månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina framtids planer för Galaxy: Just nu är de bara att få upp en grund. Se till att de står på en stadig grund och är minst öppet varje helg. Sedan kommer jag att sakta men säkert jobba upp de så vi kan ha öppet från onsdag till lördag, Men jag vill först göra en bra stabil grund. Sedan mina tankar är att kunna ha roliga event. Man kommer kunna hyra lokalen om de är tex bröllopsfest. jag kommer även alltid se till också att finnas där för mina kollegor och se till att de gör de bästa de kan. Jag kommer även att se till och kolla igenom alla som är anställda nu och se vad som var dåligt och vad som var bra för att kunna göra en utveckling i de också.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har irl jobbat som bartender och bartender chef i irl. Jag har även varit delägare men sa upp mig då jag gick med i ett gäng och vill komma in i de. så jag ville lägga fokus på de. Men har alltid ångrat mig.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag på unive.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart. varför skulle jag sluta spela för att jag inte får jobbet. Varför jag söker är för att jag själv vill utvecklas inom rp värden.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej de gör jag inte. jag spelar bara på denna server

Har du läst våra Regler? Japp. de har jag,

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd Grattis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka