Nekad zmuurf | Ban överklagan[Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zmuurf

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093807193/

Ditt Hex-ID: 110000143907859

Vad är din discord tagg? zmuurf #3738

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gjorde inget så blev väldigt förvånad när jag blev avstängd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille på Marja-lisa som frågade vem som ville känna 20 tusen. Det man behövde göra då var att slå ner killen som precis sprang ut när han sa det. Jag valde att inte delta eftersom att jag blivit bannad förut för ungefär såna här saker. Däremot så sprang jag efter alla andra som tänkte slå ner honom och hetsade lite genom att säga att han var min för att få andra att tagga till ännu mer. Jag rörde aldrig vid killen som alla försökte slå ner utan jag var bara där och tittade. Sen när killen som skulle betala kommer fram och frågar vem det var, säger jag att det var jag för att tjäna lite snabba pengar och det kan ha vart där som det skedde ett missförstånd att det var jag som slog ner killen men i själva verket var det någon annan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag var helt oskyldig i vad som hände, tycker också att det känns lite konstigt att jag blir bannad för failrp. Jag kan dock förstå varför jag fick en ban eftersom att jag sa att jag slog ner killen och därför kan det ha blivit ett missförstånd eftersom att jag var helt oskyldig. Kan då också förstå att det är failrp om det nu var jag men det var det inte. Så tror det hela bara var ett missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En för VDM i 30 minuter för att jag körde över en kille med automatvapen som försökte råna mig. En för "stöld av tjänstefordon" i 7 dagar som bara var en ren olyckshändelse som också blev överklagad (godkänd). Och en för RDM i 20 dagar som också bara var en ren olyckshändelse, den blev också överklagad (godkänd).

Jag har tagit lärdom av dem här avstängningarna genom att vara mer försiktig med vad jag gör och att tänka igenom beslut en gång till innan jag gör något så att jag inte behöver ångra det sen i efterhand.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om man ska utgå ifrån vad som hände så hade jag väll kunnat undvika och hålla mig borta ifrån det, dessutom så är inte 20 tusen så där jättemycket eftersom att jag hade kunnat tjäna ihop det själv på minst lika kort tid.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig ifrån min ban skulle jag säga är att undvika våldsamma handlingar och som sagt tänka igenom mina beslut en extra gång för att slippa hålla på och ångra sig i efterhand o behöva be om en unban hela tiden. Har verkligen lärt mig något efter den här och alla mina andra bans. Kommer sköta mig extremt mycket bättre i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top