Nekad zmuurf | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zmuurf

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093807193/

Ditt Hex-ID: 110000143907859

Vad är din discord tagg? zmuurf #3738

Vem var det som bannade dig? Vet inte?

Hur lång tid var din ban? Vet inte?

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Eftersom att det är på discord så står det inte riktigt någon stans och om de gör det så vet jag inte vart man ser de?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning faktiskt? Det ända jag kommer ihåg är att det var i samband med en ban på Fivem servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett tag sen nu så kommer inte ihåg fullt ut. Men det jag kommer ihåg var att jag spelade på Fivem servern och blev bannad för RDM tror jag och 5 minuter senare ungefär när jag var inne på discord servern märkte jag att jag inte hade någon behörighet att skriva, inte ens i Ej-Whitelist kanalen. Det var det som hände. Nu ett rätt bra tag senare efter att Fivem server bannen är slut och jag kan spela igen så trodde jag att jag skulle få tillbaka behörigheten på discord men det har jag inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett tag sen nu så kommer inte ihåg fullt ut. Men det jag kommer ihåg var att jag spelade på Fivem servern och blev bannad för RDM tror jag och 5 minuter senare ungefär när jag var inne på discord servern märkte jag att jag inte hade någon behörighet att skriva, inte ens i Ej-Whitelist kanalen. Det var det som hände. Nu ett rätt bra tag senare efter att Fivem server bannen är slut och jag kan spela igen så trodde jag att jag skulle få tillbaka behörigheten på discord men det har jag inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått 4 bans tidigare, en för VDM i 30 minuter för att jag körde över en person med automatvapen som försökte råna mig, en för "stöld av tjänstefordon" i 7 dagar som var en ren olyckshändelse som även blev överklagad (godkänd), en för RDM i 20 dagar som också bara var en ren olyckshändelse och även den blev överklagad (godkänd) och sen har vi den innan den här som var failrp i 10 dagar som jag väntade ut för kände att jag begick ett misstag och då far man ta konsekvenserna av det.

Jag har verkligen lärt mig en läxa efter dessa avstängningar och känner att dem har vart nyttiga för mig och min RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt vad jag hade kunnat gjort annorlunda eftersom att jag bara var inne på Fivem servern och inte discord servern. Dessutom har jag inte vart så aktiv på discord servern utan dem enda gångerna jag har skrivit något är när jag haft en fråga om något, har inte vart otrevlig eller uppkäftig på något vis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom att jag inte har någon behörighet så är det förmodligen något jag har gjort och vad det än är så kommer jag att tänka på att alltid föregå med gott exempel och inte vara otrevlig.

Har du läst våra regler? Ja

Råka skriva samma svar på 2 frågor, hoppas det inte gör ngt.

Tillbaka