Nekad Zion_terus | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377391980/

Ditt Hex-ID: 110000118dcd76c

Vad är din discord tagg? Zion_terus#4043

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? perm ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är permanent avstängd

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag för länge sedan skickade i min kompis chill discord server hatkors som hon har lagt in som en emoji så fanns det en spam chatt så spammade jag det där pga jag grindade xp på hennes server sen inivtade hon flame så fick jag p ban för nazizm och det var fel det jag gjorde och det vet jag men det va inte riktat mot unive på något sätt alls utan det va för jag ville ligga på rank #1 på hennes server plus jag spammade alla olika emojis så var ett hatkors med där som hon hade lagt in som en emoji i hennes server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sov och vaknade till att flame hade skrivit till mig klockan 08:00 att jag skulle support fast klockan 08:00 sov jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag förstår bannen men det var inte riktat mot unive alls och hade ingen koppling eller något med unive att göra utan det var en helt annan discord server som va en chill discord server där jag spammade i spam chatten för att få xp och så hade min kompis lagt in ett hatkors som emoji så spammade jag alla olika emojis för xp så jag skulle bli på första plats med ranker det va inte mot unives på något sätt alls utan va endast för xp på den servern jag förstår bannen men jag fick inte ens prata med flame utan han gav mig en p ban direkt sen blockade mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft en blacklist förr då jag valde att spela på en annan server vilket jag ångar och jag började spela på den pga grupp tryck

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat valt att inte skicka hat kors utan skickat tex hjärtan det var jätte dumt av mig att skicka hatkors och jag ångrar det verkligen och det va inte menat på något sätt alls mot någon utan det var för xp endast men var jätte dumt av mig att välja just att skicka hatkors jag borde ha tänkt efter och skickat hjärtan istället eller någon glad gubbe

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag tar åt mig mycket med denna ban och det kommer aldrig att upprepas jag kommer börja att bara skicka hjärtan eller glada gubbar jag ber hemskt mycket om ursäkt ifall någon tog åt sig det va inte min mening att någon skulle ta åt sig jag ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka