Accepterad Zime | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zime

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873658350/

Ditt Hex-ID: 1100001367143ee

Vad är din discord tagg? zime06

Vem var det som bannade dig? Vacwille

Bild på banmeddelande: vacwille.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag inte rpa på /me när dom gjorde /me trycker ner på alla fyra på en kidnappning samt att jag inte gav motpartern nån rolig rp då jag rpa medvetslös för dom hade skjutit mig 2 gånger samt misshandlat mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va hemma i vårat gäng hus vi va typ 15+ per som stog i en kluna i mitten av parkeringen och från ingen stans så kommer det flygandes skott mot hos och vi alla sprang iväg jag sprang in i ett rum med en massa fönster sedan ser jag en massa röda personer som då va loz zetas syndikatet och syrianska brödrarskapet så jag börjar skjuta mot dom sedan blir jag skjuten igenom fönstret så kommer det in och riktar på mig jag tar upp händerna dom tar mitt vapen sedan åkte vi hem till syrianska brödrarskapet där dom då fråga mig om jag hade pengar eller något jag kunde betala mig ut med jag sa då nej jag har inget jag kan betala mig ut med då dom tog mitt sista vapen jag hade sen från ingen stans så kommer det typ 10+ pers som då säger att jag ska gå ner på alla fyra då säger jag att jag inte kommer göra det sedan försöker dom trycka ner mig på alla fyra med /me vilket jag då inte lyssnar på men vad jag har hört så får man inte grovt förnedra andra personer på det sättet sedan säger dom att jag ska lägga mig på marken vilket jag gjorde dom alla börjar sparka på mig jag rpar på skadorna sedan pissar dom på mig och gjorde massa olika saker tillslut så försöker dom trycka ner mig på knäna med /me för att då få det att se ut att jag suger av dom vilket jag då inte lyssna på så då skjuter en av dom mig i benet vilket jag också rpar på sedan rpa jag medvetslös med /sme medvetslös och först så försökte dom väka mig med att häla vatten över ansiktet vilket man inte vaknar av irl sedan så kollar dom puls samt andning jag skriver att jag har dålig puls samt andning dom kollar också skador samt hur mycket jag blöder så jag skriver att jag har skottskada v.ben samt bröstet och flera blåmärken över kroppen och att jag blöder mycket så då väljer dom att försöka väka mig med luktsalt utan att göra någon sjukvård innan så jag vaknar ju inte då sedan för söker dom sätta tryckförband och massa saker sen tar dom mig upp till ett rum och påväg ditt så hamnar jag i ett staff samtal och han säger då att dom är väldigt sura och staffen tycker då att jag ska ge motpartern en chans att fortsätta rpa med sedan frågar han om jag rpar medvetslös eller är medvetslös då säger jag att jag rpar medvetslös han säger då att jag ska vakna och förtsätta rpa vilket jag inte gör då man enkelt kan dö av 2 skottskador samt grovt misshandlad sedan ligger jag i rumet i typ 5 min då skriver då vacwille till mig i /m att jag ska vakna jag skriver då att jag rpar död och då skriver han att det är mitt val om jag rpar död för då blir det tydligen karaktärrensning sedan skriver jag att det är väll bara när man gör självmord det blir karaktärrensning sedan skriver han inget mer jag ligger där kanske 5 min till tillslut dör jag på riktigt av hunger sen ligger jag där några minuter till så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban då jag men inte får grovt förnedra någon så det va ju därför jag inte lyssna på doms /me men alla andra /me lyssna jag på samt svara på sedan han vacwille inte tycker att jag ger motpartern någon rolig rp kan jag för förstå men det är ju det att dom inte heller ger motpartern någon rolig rp så tycker det är lite konstigt att dom gör tråkig rp mot motpartern sedan tror dom att jag ska göra det roligt för dom tycker vi båda får göra det roligt för oss båda istället för att bara sitta och grovt förnedra någon och sedan sitta och skjuta mig och tro att jag inte tar någon skada av det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte riktigt alla men dom flesta va när jag va ny till unive, men en gång var det för att jag gjorde krim utan krimroll och en annan när jag körde över lite gräs med en ganska låg bil och en va när jag och minna kompisar gjorde bankrån och använde en för snabb bil och sen en att jag inte rpa på skador när jag blev påkörd och en annan var när jag inte rpa på att ta ut delar från bakluckan när jag lagade bilen och sen att jag körde 300 i stan och sen att jag körde in i en person lite löst när dom körde in i mig och så lalla jag lite och sen va det krim utan krimroll och sen va det när jag och min kompis körde runt i våra monster trucks och inte rpa på skador och en när jag körde utan däck och inte rpa på det och sen va att jag välte bilen och inte rpa tillräckligt på skador och den senaste va att jag körde 200km/h i stan sedan har jag blivit avstängd några gånger till men jag minns inte dom men jag tycker att jag har lärt mig mycket utav dom har

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat rpa på att jag vaknar men tycker också det skulle vara konstigt då ingen av dom va någon sjukvåradre samt att dom bara la tryckförband och luktsalt och tror att man ska vakna av det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte rpa med personer som bara är ute efter att skjuta och förnedra personer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka