Nekad Zevqxz123 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mongopaddan

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? zevqxz.tm

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Svensson och är en smart kille som alltid har drömt om att bli polis. Liam hade det lätt i skolan och var extra duktig i Matte. Liams pappa var polis så det betydde mycket för Liam att bli det. Liam kommer ifrån Falun och han gillar bilar också men Liam har inte haft tid med det då han just har kommit in på Polishögskolan och jobbar stenhårt för att bli polis. Liam jobbar hårt för allas rättigheter och står upp för vad som är rätt. När han inte är i tjänst så brukar han träffa vänner och familj. Liam har lätt att få vänner och att få nära relationer. Men hans bästa sida är nog att han är omtänksam. Han sämsta sida är att han brusar lätt upp mot sånna som beter sig dåligt i vanliga områden men det jobbar han på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och bra RP som leder till att alla har kul. Jag kommer att utveckla min och andras RP genom att sprida glädje och bra vibbar på Unive. Jag brukar hoppa support när jag anser att någon gör fel med mening. Jag kommer även att göra scenarion som är roliga och seriösa men svåra att glömma.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parterna ska ha kul i ett scenario. Tex om man har boxningsmatch. Då ska man inte stå och stampa på någon utan man ska låta motparten slå än själv också så att man ser till att alla ska ha kul så inte någon bara tycker det är tråkigt med RP.
Kortfattat:
Man ska låta alla ha kul i ett scenario och bjuda på sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, 1. Powergaming. Powergaming innebär satt man använder säg av omänskliga krafter. Tex så får man ett skott i benet men bara fortsätter att springa. 2. Metagaming. Man tar info ooc och använder dem ig. Tex från Discord. 3. Combatloging. Combatloging innebär att man quitar spelar tex innan man dör för att man inte vill förlora ett scenario eller för att inte bli av med sina vapen eller så.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack. Tack för att man fick ansöka så lätt. Bra system.👍🏼

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, berätta mer om Liams uppväxt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka