Accepterad Zevqxz123 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mongopaddan

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? zevqxz.tm

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zami Cloudson. Zami är 24 år gammal och han har halkat in på det kriminella. Zami växte upp i Märsta och han hade det tufft i skolan. Zami hade 46 samtal hem från lärare på bara en termin. När Zami var 17 år började han sälja cannabis. Ingen visste det utan bara dem han sålde till och bara han själv. Zami är en kille som ingen vill bråka med för ifall man är kaxig mot honom så ligger man risigt till. Zami gick inte bara i vanlig skola för när han fyllde 14 så kom han in på hvb hem och det var något som vände hans liv totalt. Från när han var 14 - 17 år så var han på hvb. När han började gymnasium så hoppade han av efter bara en månad. Zami har också ett bil intresse och hans dröm bil är en Lamborghini Urus. Men Zami sålde inte bara cannabis utan han sålde också encro lurar och hans kordnamn var Z40000i för att ingen skulle veta vem han var när han sålde genom encro. Zami flyttade ut från HVB när han var 18 år. Men han fortsatte. Han letade snabbt upp ett gäng där det var mycket grupptryck. Detta ledde till att han började skjuta folk för pengar med sitt gäng. Han har blivit lugnare på sistone med han är fortfarande kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och Social RP. Jag kan utveckla min och andras RP på servern. Jag kan bidra med skratt och härliga stunder. Jag kommer att följa alla regler det vill säga att jag kommer jag kommer göra allt jag kan för det. Om jag skulle ansöka om kidnappning så ska personen komma därifrån. Jag skjuter nästan aldrig. Bara när det behövs. Det kan leda till att folk gör lika dant som mig. Då kanske alla blir lite lugnare med att skjuta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela så att båda sidorna har roligt i ett scenario. Tex om det är slagsmål. Då kan man inte bara stå och stampa på den personen. Utan man kan istället låta den personen slå en själv också. Om alla gör så kommer alla få ett roligt scenario och det är viktig. Jag hade inte gillat om någon stod och stampa på mig. Det är därför jag inte hade gjort det mot någon annan gjorde så på mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes. 1. C-logg innebär att man lämnar mitt i ett scenario till sin egen vinst. 2. Powergaming. Om man använder sig av omänskliga krafter. Det vill säga om man kör bil och krockar i 200. Då kan man inte bara ställa sig upp igen utan man får RPa på det. 3. RDM. Man dödar någon utan bakomliggande Scenario det vill säga utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Vidare till muntlig intervju. 48h på dig att ta den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka