Nekad zerperr | Whitelist ansökning [Cabjor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerperr

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: zerperr

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093590806/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kewin

Vad är ditt discord namn? zerperr#3729

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Udud. Han är född den 25 juni 1993. Han är uppväxt med sin mamma pappa och lillebror i en liten stad utanför Stockholm. I skolan hade han många vänner och helt ok betyg. Han pluggade på ett gymnasium i Stockholm. Hans intressen är bilar och datorer. Han har länge velat börja jobba och skaffa pengar länge så han kan köpa saker och ha ett bra liv. Han vill nu få ett jobb i Multistaden och ha ett bra liv.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är snäll, social, trevlig och respekterar andra spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den verkar vara en bra server att spela på och har letat ett tag efter en bra server.

Hur många timmar har du på FiveM? Ca 57.3 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den när jag sökte efter svenska servrar på FiveM.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har inte blivit bannad på den här eller en annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar lite på Färjestaden men det har blivit lite tråkigt

Nekas, Utveckla på Varför ska just du bli whitelistad? Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka