Nekad Zero417040 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zero417040

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emin

Vad är ditt discord namn? emin061769

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: zero al yaha

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,omtänksam,rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zero al yaha har haft de tufft i de förflutna hans familj har betett honom illa till skillnad från hans andra syskon och därför hamnade zero på gatan som liten. det börja allt med att zero kom in i dåliga vägar och sen slutade det med att zero fastnade med droger och blev skuldsatt på flera hundratusen efter att han kritat för mycket på sina droger. Zero har nu varit borta från de ett tag och han har lovat dem länge nu att han ska betala tillbaka men snart blir de zeros sista chans att betala sina skulder annars kommer dåliga saker hända zero. Zero har nu slutat med sin drog och fokuserar nu på att bli kriminell hos ett rätt stort gäng och betala tillbaka skulderna till han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig rp, där jag alltid försöker spela realistiskt och respektfullt. Jag är snäll samarbetsvillig och tycker om att skapa bra scenario för både mig själv och andra, jag försöker alltid bidra till en positiv stämmning och bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för att vinna, Utan att man ibland låter motparten få fördel eller lyckas, Om det gör scenariot mer realistiskt, Roligare och bättre för rpn. Man prioriterar bra rp framför att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag är helt ny till fiveM

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska alltid tänka logiskt och som att det är verkligheten och det kallas för suntförnuft. powergamming är när man använder omännsliga krafter

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka