Nekad Zensy | Ansökan till Servervakt [deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chapo11

Aktiv Medlem
Meddelanden
366
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Zensy#3070

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne på unive nästan varje dag om jag inte har mycket plugg. Detta är tiderna jag brukar vara inne:
Måndag: 14.00-24.00
Tisdag: 15.00-24.00
Onsdag: 15.00-24.00
Torsdag: 15.00-24.00
Fredag: 13.00-04.00
På lördagar kan det vara lite olika tider men i snitt runt 12.00-04.00
Söndagar: Runt 13.00-24.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/615250358360473600/1029109935423897671/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att kicka eller sv banna de som inte sköter sig eller följer reglerna här på servern. Ha koll på ställen som t.ex. torget där det oftast är väldigt många och se till att ingen bryter mot reglerna för att underlätta det för Staffsen. Jag vill förbättra rpn på servern så mycket som det går och se till att alla har kul när de rpar och hålla koll så att ingen bryter någon regel. Jag vill göra rp miljön för alla andra så bra den bara kan och det skulle underlätta att vara en Servervakt då.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt eftersom att jag vill göra rpn så bra som möjligt på servern och inte låta någon lallare förstöra det för att då skulle jag bannat eller kickat de. Jag vill göra rp miljön så bra som möjligt speciellt för nya spelare som precis har börjat köra så att de kan känna att det är en väldigt bra server. Jag kommer att se till att göra rp nivån på servern mycket högre och göra allt jag kan för att inte någon lallare kommer och förstör. Jag har varit Servervakt väldigt länge av tiden jag spelat på servern och har varit Staff också så jag kan min grej. Jag vill kunna hjälpa till och då vilja se till att andra kan rpa utan att behöva bli dödad av någon lallare eller krocka in i nån bil som står mitt på vägen. Jag vill hjälpa till och göra Unive till en bättre server än var den redan är och bidra till bra rp på vägen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är något som jag själv aldrig kommer att göra och något jag tycker är jätte löjligt. Det innebär att man som servervakt skulle använda sina "krafter" för att jynna sig själv. T.ex. att revivea i ett scenario när man egentligen ska vara död eller svbanna någon bara för att man kanske ogilalr den personen eller något liknadnde. Man ska följa alla regler som servervakt och ta rollen alvarligt utan någon som helst abuse för att då förtjänar man den inte.
 
Nekad, känner ej dig som lämplig då du nyligen blev servervakt och blev av med den efter 3 dagar
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top