Nekad Zenqy | Chef-jobb ansökan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zenqy

Icke Medlem
Meddelanden
420
Reaction score
39
Användarnamn: Zenqy

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Ägare

Vad heter du IRL? Leon

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1500+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Som ni säkert tidigare sätt så har jag varit ägare samt del-ägare på vianor vilket har fungerat suveränt enligt mig. Tror jobbet skulle passa mig perfekt då jag ser mig själv som en aktiv person som arbetar på rätt sätt. Om chefsrollen hamnar i mina händer så ska jag verkligen se till så att allt sköts på ett bra sätt samt se till så att det finns tillräckligt med anställda då jag atm tycker det är kinda få. Attityden, trevligheten och tålamodet jag har skulle jag säga passar in suveränt till detta yrke.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jadu, vad ska man säga. Har ju som tidigare sagt varit ägare samt del-ägare vilket förklarar en stor del. Kortförklarat: Kan det mesta om inte allt.

Berskiv din karaktär? Karaktären som jag rpar heter då Jonny Sjöberg. Han är för tillfället 21 år gammal men fyller 22 i Augusti. Hans framtida planer är att försöka skaffa sig en fet villa och en riktigt fet sportbil som sticker ut otroligt mycket.
Hans intresse till bilar är just nu enorm vilket har lett till att han börjat gå på raggar ''partyn''.

Jonnys uppväxt har varit otroligt jobbig då han knappt fått nån mat på bordet vilket har lett till en extrem hunger.
Men för tillfället så lever Jonny ett toppen liv med en fin lägenhet samt en underbar familj.

Hur ofta kommer du vara inne? 6+ timmar per dag!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka