Nekad Zenqy | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zenqy

Icke Medlem
Meddelanden
420
Reaction score
39
Användarnamn: Zenqy

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Ägare

Vad heter du IRL? Leon

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1000+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För tillfället så jobbar jag på vianor och har upplevt att det är totalt kaos då chefen ej är aktiv samt att jag och en annan vid namn Conny får jobba helt ensamma vilket tar kol på mig. Ifall chefs rollen hamnar hos mig så ska jag direkt se till så att fler arbetsintervjuer blir av då vi ej är tillräckligt med personal. För att allt ska fungera enligt mig så ska man ha en bra ton, vara mycket trevlig samt ha tålamod vilket jag tycker att jag har.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbar där just nu så vet hur allt fungerar. Försöker sätta så rimliga priser som möjligt så att företaget går + samt att kunderna känner sig nöjda efter allt.

Berskiv din karaktär? Karaktären som jag rpar heter då Jonny Sjöberg. Han är för tillfället 21 år gammal men fyller 22 i Augusti. Hans framtida planer är att försöka skaffa sig en fet villa och en riktigt fet sportbil som sticker ut otroligt mycket.
Hans intresse till bilar är just nu enorm vilket har lett till att han börjat gå på raggar ''partyn''.

Jonnys uppväxt har varit otroligt jobbig då han knappt fått nån mat på bordet vilket har lett till en extrem hunger.
Men för tillfället så lever Jonny ett toppen liv med en fin lägenhet samt en underbar familj.

Hur ofta kommer du vara inne? 16:00 - 02:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad, pga chef finns redan och inaktiv ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka