Accepterad Zeken Holm | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeken Holm

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad är ditt discord namn? LejonZack20

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Zeken Holm föddes år 1995 i en stadsdel känd för sin ekonomiska osäkerhet och sociala utmaningar. Han kom till världen som det yngsta barnet i en familj där min mamma, Sara Holm, kämpade för att försörja mig och mina två äldre syskon. Livet för mig skulle präglas av svårigheter och prövningar från tidig ålder. Sara, en kvinna av enastående styrka och kärlek till sina barn, arbetade långa timmar som servitris för att försäkra sig om att de hade mat på bordet och tak över huvudet. Trots hennes hårda arbete var ekonomin alltid knapp.

Zeken växte upp medveten om att det fanns begränsade resurser.
Den tuffa ekonomiska situationen påverkade Zekens barndom på många sätt. Kläder och skolmaterial var ofta begagnade eller gåvor från välgörande organisationer. Familjen kunde inte alltid delta i de sociala aktiviteterna som andra barn i skolan gjorde, och det ledde till känslor av utanförskap och bristande självförtroende för Zeken. Trots svårigheterna visade Zeken tidigt upp en imponerande inre styrka och en önskan att övervinna sina omständigheter. Han hittade tröst och frid i böcker och började drömma om en framtid där han kunde bryta den ekonomiska cykeln som hans familj befann sig i. Hans lärare märkte snart hans outtröttliga arbetsmoral och begåvning för lärande, och de blev min stöttepelare och mentor under de utmanande åren. Zekens äldre syskon, trots att de hade sina egna utmaningar, stöttade honom emotionellt och fungerade som förebilder. De delade med sig av sina livsvisdomar och var en påminnelse för Zeken om att styrkan i familjen var en ovärderlig tillgång.
Efter att ha avslutat grundskolan kämpade Zeken vidare genom gymnasiet med en stark övertygelse om att utbildning var nyckeln till en bättre framtid. Trots att min skolgång präglades av ekonomiska svårigheter och socialt utanförskap, avslutade han gymnasiet med höga betyg och ett bevis på att han var redo att övervinna livets prövningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp,
Jag ska göra mitt bästa för att bidra till serverns rp,
Utveckla en intressant och engagerande berättelse för servern.
Införa spännande händelser och utmaningar för att hålla RP:n dynamisk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare aktivt väljer att agera på ett sätt som främjar eller gynnar den andra sidan i en given situation eller konflikt inom rollspel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Du får inte bara köra på någon utan anledning. Man får tillexempelt inte combat logga. Du får inte Prata på discord. Visa respekt för poliserna och sjhukvård.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej faktiskt första gången på en RP server köte gta häromdagen och fick ett tips av mina vänner om Unive RP värkar faktist ganska bra

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka