Nekad ZeetoX | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Noah

Vad heter du på discord? ZeetoX#3249

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 900

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag ska bli chef för jag kan ta ansvar och vet hur man sköter och tar hand om saker bra jag är båtintresserad och jag kan väldigt mycket inom båt rp och båtar i helhet jag kommer även vara väldigt aktiv som är bra och viktigt och va när man har ett chefs- jobb jag kommer ta många intervjuer och köra rialistiska intervjuer så säga att jag tar bra frågor och anställer inte vem som helst utan bara dom som svarar bra och sen se till så alla som är anställda på båtbolaget jobbar och inte bara jobbar för pengar och gör annat för då kommer jag sparka dom för jag vill att båtbolaget ska vara en aktiv firma så folk kan köpa båtar impensip hela dagarna om jag blir chef kommer jag även köra ett möte för och se vilka som jobbar och kommer och tar arbete seriöst och dom som inte kommer göra det blir av med jobbet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit biträdande chef på botbolaget för ett tag sedan det var rätt länge sedan men det har inte förentrats sen dess sen har jag varit chef på securitas som gör så jag kan ännu mer inom chef positionen.

Berskiv din karaktär? Han heter Noah Sundström och han är mycket intresserad av att stoppa bråk och hjälpa folk. Han har även ett stort intresse av båtar, han har hela livet drömt om en fin båt. På fritiden gilla han att hjälpa polarna Han är mycket stresstålig men när han väl får nog på någon som retas så ryter han till.
UPPVÄXT:
Noah föddes i en stad i vid stockholm vid namn Vingåker och växte upp där en flyttade han till unive för att han ville se något nytt och att jobbmöjligheterna inte va så stora i stockholm med alla som söker. Han har endast jobbat som bilmekaniker i stockholm och inte fått napp på andra jobb han sökt därför bestämde dem sig för att flytta.
PERSONLIGHET:
Noah skulle jag nog säga är en av dessa medelsvenskar i smarthet han kan det mesta men inte överdrivet mycket och han har väldigt lätt för att lära sig nya saker. tex, om han skulle börja jobba på båtbolaget så har han väldigt lätt för att lära sig nya jobbrelaterade saker.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-6timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka