Vad är ditt namn i verkligheten? Melker
Vad heter du på discord? Z3cco#4167
Ange ditt födelsedatum 5 April 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle säga att jag är rätt aktiv ungefär minst 3 timmar om dagen samt mycket på natten.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte blivit bannad tidigare som jag vet.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hjälpa och göra så att allt arbete för staffs och helpers så att de inte behöver göra allt, en servervakt bannar eller kickar 1 person i 1h om de gör något regelbrott så som c-logg eller att de har power gaming o inte rp på skador, men jag sak alltid vända mig till en helper när jag sak banna eller kicka för att utse hur lång bannen ska vara. En servervakt kan ressa folk som har blivit dödat av något regelbrott som till exempel har vdmat vid piren. Men en servervakt ska alltid ha klipp så fort de bannar eller ressar för att kunna visa bevis att de inte har gjort fel så att det inte blir fler konflikter än vad som behövs.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till så att servern blir en roligare server för dom som är nya så att dom ska kunna få en bra första inblick av servern och vela spela mer på Unive och bli medlem och börja rpa mer. Men jag gör det också för att hjälpa till med olika arbeten som inte alla staffs kan göra så att jag också finns där och kan hjälpa till så att dom kan lösa det senare eller göra det på plats. Men mitt mål med att bli servervakt är att underlätta jobbet för staffsen så att dom ska kunna få det lättare att göra sitt jobb som staff men också att göra servern till en roligare server med mindre lall och bättre rp så att fler ska vilja spela på den.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt är till exempel att jag revivear för att vinna scenarion men också att jag till exempel är för lat för att åka till sjukhuset så jag gör det enkla och ressar mig själv. Det kan också förekomma med poliser att jag till exempel är i en biljakt och stannar för att kicka polisen för att kunna vinna scenariot och spela för makt och hatt jag aldrig vill förlora.
Vad heter du på discord? Z3cco#4167
Ange ditt födelsedatum 5 April 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle säga att jag är rätt aktiv ungefär minst 3 timmar om dagen samt mycket på natten.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte blivit bannad tidigare som jag vet.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hjälpa och göra så att allt arbete för staffs och helpers så att de inte behöver göra allt, en servervakt bannar eller kickar 1 person i 1h om de gör något regelbrott så som c-logg eller att de har power gaming o inte rp på skador, men jag sak alltid vända mig till en helper när jag sak banna eller kicka för att utse hur lång bannen ska vara. En servervakt kan ressa folk som har blivit dödat av något regelbrott som till exempel har vdmat vid piren. Men en servervakt ska alltid ha klipp så fort de bannar eller ressar för att kunna visa bevis att de inte har gjort fel så att det inte blir fler konflikter än vad som behövs.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till så att servern blir en roligare server för dom som är nya så att dom ska kunna få en bra första inblick av servern och vela spela mer på Unive och bli medlem och börja rpa mer. Men jag gör det också för att hjälpa till med olika arbeten som inte alla staffs kan göra så att jag också finns där och kan hjälpa till så att dom kan lösa det senare eller göra det på plats. Men mitt mål med att bli servervakt är att underlätta jobbet för staffsen så att dom ska kunna få det lättare att göra sitt jobb som staff men också att göra servern till en roligare server med mindre lall och bättre rp så att fler ska vilja spela på den.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt är till exempel att jag revivear för att vinna scenarion men också att jag till exempel är för lat för att åka till sjukhuset så jag gör det enkla och ressar mig själv. Det kan också förekomma med poliser att jag till exempel är i en biljakt och stannar för att kicka polisen för att kunna vinna scenariot och spela för makt och hatt jag aldrig vill förlora.