Accepterad Zazo | Medlem ansökning (Spartan36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zazo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? seeeeweeper o display är 2L

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2003

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Zaso 2L Han är ifrån Chicago han flyttade till Sverige 2014 och har nyligen fyllt 21. Han är uppvuxen i chicago med sin bästa kompis Wizkio, de båda flyttade till sverige samtidigt de har haft en tung uppväxt då de var relaterade i gäng konflikter då de växte upp i närheten av detroit, både Zaso och Wizkio hade problem med gäng då deras pappa var med konflikter med andra gäng vid 2010, Zaso var hemma ensam och gjorde musik, sedan fick han ett meddelande om att hans pappa hade blivit skjuten 2 gånger i magen. Det förstörde Zaso helt, så han gjorde musik om sin tunga uppväxt och sedan blev väldigt populär på Spotify, sedan vid 2014 när han och Wizkio flyttade till sverige tappade Zaso nästan all uppmärksamhet, Zaso och Wizkio var inte nog gamla för att bo ensamma så de fixade vänner och en plats att sova i, Sedan började Zaso göra musik fast denna gången på svenska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt professionel rp på servern har mycket hopp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att låta motparten också ha roligt i ett scenario genom att låta dom vinna, man ska inte bara spela för ens egna !

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglera o förstår alla. Suntförnuft är den viktigaste reglen i hela fivem rp community, Det är att man ska rpa på saker som går i verklig heten, typ man kör inte in i någon (VDM) och sen kör iväg, det är ej bra rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har rpat sedan 2020 och vet hur rp fungerar. har också spelat på seriösa servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket hopp för unive. och hoppas jag kan ha roligt här.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka