Nekad Zandero | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485144369/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ae3cd31

Vad är din discord tagg? Zandero#0629

Vem var det som bannade dig? viggo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-11 011318.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde ett polis föremål vilket var väldigt dumt och när staffen sökte igenom mig så lämna jag vilket var dumt efter som jag inte tänkte på konsekvenserna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bara var med minna vänner och hade ett tjänste vapen på vilket inte var så smart vilket jag ongrar som fan efter som jag inte tänkte på konsekvenserna så lämnade jag bara mitt under när staffen börja söka igenom mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte efter som det var jag som fick det dummaste iden att göra detta vilket var väldigt dumt efter som jag spelar mycket unive med vänner och tycker det är väldigt kul men sen så bara fick jag den iden att bara gå in och lalla vilket var så dumt jag ångrar det så mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag har blivit bannad så har jag bara läst igenom reglerna noga och tänkt igenom min ban och tänkt varför blev jag bannad hur hade jag kunnat göra annorlunda också vidare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ha på mig polis saker över huvudtaget efter som jag tycker det är så kul att spela på unive och jag spelar unive flera unive timmar per dag och jag är en väldigt lojal spelare från unive från grunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att verkligen inte ska ha polis saker på sig och inte lämna när en staff söker igenom mig efter som det bryter mot reglerna och det kan förstöra för andra jag ångrar mig något extremt kommer aldrig hända igen men vill bara säga +++rep till staffen som gjorde sitt jobb väldigt bra och bannade mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja babyphilip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka