Nekad Zanderina | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riners

Icke Medlem
Meddelanden
322
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad heter du på discord? ^Kräftan#0798

Ange ditt födelsedatum 29 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar är jag aktiv mellan 16:30 till 22:30
Helger 12:00 till 22:00 eller 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 20 april 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad två gånger, en av bannsen var för metagaming då jag satt i en intervjuv. Men jag kunde inte göra något åt det då min kompis spam ringde mig på discord och då ansåg jag att det var bättre att svara en att inte höra intervjuv frågorna.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hjälpa staffs med lite mindre regelbrott. Man ska hjälpa spelare att göra rätt men man ska ochså visa vad som är rätt och fel då det kan leda till en svban för spelaren. En annan viktig uppgift för en SV är att se till så att servern är på en bra och hög rp genom att tex kicka eller banna spelare som tillför en dålig rp. Exempel på detta är om en lallare kommer in i ett scenario och börjar slå spelare eller bara störra eller en person som försöker få en polis uppmärksamhet genom att köra in i polisbilen och säg "fuck polisen" vilket då är copbait.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill bidra med en hög och seriös rp på servern. När jag är inne på unive tycker jag det är väldigt tråkigt att se lallare som bidrar med en låg rp nivå detta vill jag minska av att vara en servervakt, så man kan sätta ner foten och visa lallaren vad som är rätt och fel på servern. Jag vill bli servervakt då jag tycker det är för mycket ansvar att vara staff men jag vill ändå hjälpa till med något, Sen tycker jag det är väldigt roligt att rpa som vanligt och även kunna hjälpa till för en högre rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse - är att man använder vissa perms som servervakter har då använder man dem för att vinna ett scenario exempelvis att man är kriminell och ska skjuta några då sätter man på "toggleid" så man ser vart dem är.
Korruption - kan vara att en kompis ringer en i dc och säger kan du reviva mig för att jag är död och så gör man det.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top