Nekad zAlexz13 | Whitelist ansökning [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zAlexz13

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199034268374/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Aleeex#7080

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Göran Algot Svensson och är född den 23 maj 1992 i en liten ort utanför uppsala. Göran är altså 28 år gammal. Görans familj bestod hans syster Maja, mamma Lisa och pappa Johan, som ofta ägnade sin tid åt att jobba och att ha sin privata tid. Detta tyckte Göran inte så speciellt mycket om men det var inte något som han ägnade sin tid åt så värst mycket. I Görans tidigare dagar så brukade han ofta ägna sin tid åt att spela Tv spel och att meka med sin Moppe. Han ägnade också mycket tid till att vara med kompisar eftersom han fann det väldigt roligt. Göran har alltid varit självgod mot alla i sin omgivning och alltid varit trevlig. Han ställer alltid upp för folk oavsett ur dem ser ut eller vart dem kommer ifrån. Görans Mål i livet är att bli Bilmekaniker eller att jobba inom ett eget företag som han ska ha skapat. Precis som hans Far hade gjort i sina tidigare dagar. Göran gillade också skolan eftersom han fann den rolig. Han var alltid en av de vassaste i klassen och detta betydde att han senare i livet skulle plugga till sig ett jobb på en Fastighetsfirma i Centrala Stockholm. Men detta var inte Görans dröm jobb utan drömjobbet som Göran alltid velat haft var ju Bilmekaniker. Men han fick inte bli detta eftersom hans föreldrar manipulerat honom och tvingat honom på ett sätt där han inte kunnat välja något annat än ett jobb där de tyckte Göran skulle jobba på

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag känner att jag kan bidra en del till communityn i multistaden genom att vara en god person mot andra både utanför och i RP. Sen har jag också tidigare erfarenheter inom rp på konsol där jag rpade mycket inom en period av några månader varannan vecka då jag har skilda föräldrar vilket kan göra det svårt att vara just inne i själva sessionen trots det lyckades jag ta mig till staff positionen i DOIJ och träffade nya personer lärde mig hur jag ska bete mig mot folk i och utanför rp men när jag är hos min pappa där min dator är försöker jag vara så aktiv jag kan inom rp. Men nu har jag lagt undan konsol rpn sen några månader tillbaka och nu har jag skaffat en dator och har en kompis i multistaden som berättar allt och hur bra det är och jag hoppas att jag också kan få vara med och ta min rp till en ny nivå och träffa nya människor men främst ha kul!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad i Multistaden för att träffa nya människor och nå en ny level av roleplay utifrån mitt förflutna i konsol där jag lärde mig nästan så mycket man kan men jag har hört och sett att i FiveM så är det annat då man kan ha menyer custom bilar och jobba riktiga jobb och kunna sälja och köpa saker på riktigt inte peka och köpa saker med karaktären. Jag har också hört från min kompis och titta på livestreams och klipp på youtube och twitch och det ser jättekul ut och jag vill gärna va med och få uppleva det!

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade denna server genom att söka på SWE

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har i mål att öka mina kunskaper inom RP för att bli så bra på det som möjligt vilket senare kommer leda till att jag kommer ha roligt och att jag kommer kunna bidra till communityt så mycket som möjligt för att förstärka denna spelarbas så mycket som möjligt så fler kan ha kul!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat på en annan konsol

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka