Accepterad zaki2352 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zaki2352

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? YARAK

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam jonsson och han är född 1988 och ska fylla 38 den 22 sep

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll bestämd och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: liam är uppväxt med en bra familj men i en förort och därför vill han bli polis eftersom att han va rädd som liten för de kriminella och nu vill han stoppa dem kriminella så att andra barn slipper bli rädda och oroa sig för att man ska bli mördad eller kidnappad och att ens päron inte ska betala 1mille för att sitt barn ska få leva

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig och trygg rp som alla vill ha och ger kommer bidra med donations som kanske inte är till rpn men kommer göra skillnad i rpn eftersom ni får pengar och kan lägga bättre scripts och sånt kan även bidra med en till polis i unive rp!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna själv i ett senario utan att man ska låta sin fiende/motpartner vinna ibland också!!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej förutom att jag rollspelade med för ljus röst för min karaktär men har mörkare röst nu!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, det innebär att man skapar ett dödligt bråk utan anl eller bara går och dödar någon. Meta gaming, detta innebär att man fuskar igenom att tex prata på dc eller säga kom in jag är vid torget helt enkelst att man inte tar någonting ig utan allt utanför rpn. Vdm, detta innebär att man använder sitt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har rpat mycket innan tex 24 sju rp förorten och några utländska servrar kände helt enkelt att det var dags för något större.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Du behöver även utveckla ditt svar på följande fråga: "Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?".

På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)
fixat nu heter min karaktär johan ohlsson

Du behöver även utveckla ditt svar på följande fråga: "Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?".

dettta innebär att man inte alltid ska vinna själv i ett senario utan att motpartnen också måste få vinna tex om jag är i tjänst och är under pistiolhot då kan inte jag bara ta fram tazer utan då måste jag spela med och förlora senariot om inte en kollega kommer och hjälper. Eller om jag är kriminell och blir jagad av polisen i en bil och jag har blivit jagad ett tag så är det bättre att stanna eller bara ge upp man kan också stanna direkt ibland så att det blir mer realistiskt och er känsla för den som arbetar som polis! tack för mig

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka