Accepterad Zakaria ali khan | Ban överklagan [Ax3l]

  • Trådskapare Trådskapare Zakaria ali khan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Z

Zakaria ali khan

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795605491/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WAriah abdi

Vad är din discord tagg? (ZZA)#8533

Vem var det som bannade dig? Alex Goggle

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "stöld av tjänstebil"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De trodde nämligen att det var jag som snodde en ambulansbil , men det var verkligen inte jag! Jag visste inte ens att det var stulen. Mannen hade på sig ambulans kläder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi börjar med att en man med ambulans kläder säger "hoppa in" till både mig och min vän. Det som vi inte visste var att den var stulen. Han körde runt oss och efter ett tag så blir jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var tydligen en felaktig ban eftersom att hur ska jag och min vän veta att han är en fake ambulans? Kanske så skulle vi tänka igenom att "varför skulle en ambulans bara säga så?". Men oavsett vad så var det en felaktig ban för både mig och min kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannet jag fick var pga av slagsmål på GZ. Det andra bannet var pga "lallare". Mitt tredje ban var pga en street fight på GZ. Street fighten var en väldigt felaktig ban för att jag var inte ens inblandad. Mitt fjärde ban var när jag exakt ny i staden. Det var min första dag och jag kunde inte reglerna. Jag knockade ner min vän och sedan så döda jag honom. Efter mina avstängningar så bidrar jag till mycket bättre rp och visar att jag tar det här seriöst. Jag kan reglerna nu och vet mer om rp!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nämligen inte hoppa in i bilen och ha den hjärnan att mannen var definitivt fake.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag kan mer om rp och bidrar till bättre rp! Jag tar det seriöst och har faktiskt lärt mig mycket mer tack vare mina bans.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top