Inaktuell Zakab | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakab

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Ditt discordnamn: zakab_13

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2011

Varför ska just du bli staff? Jag har hört väldigt bra rykten om staff teamet t.ex på mötet vid nyår alla sa ju att staffteamet var bäst förra året och då känner jag att jag själv skulle vilja prova på att vara en helper och hjälpa folk samt ta hand om folk som inte kan bete sig inne på servern

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Kriminell rpn samt alla icke medborgare som förstör allas rp upplevelse t.ex jag som polis så händer det att dom snor polisbilarna men oxå att dom kommer o tacklar en säger n ordet och säger "Vilken knapp gör jag så med"

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi behöver bli flera kanske vara lite mer aktiva och fånga dessa rackare medans dom gör grejer dom inte ska

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ju ej banna utan anledning så man ska ju prata med personen alltid prata se vad dom säger från deras perspektiv, Det är jätte viktigt tycker ja

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jsg är aktiv varenda dag förutom varannan helg så ska dela upp det mellan min rp karaktär och min staff karaktär

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Servervakt, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Senast ändrad:
+rep Mogen snubbe samt hjälpsam skulle passa in som staff

Roller
Medlem✅
Ped 🦸‍♂️
Polis myndigheten👮‍♂️
2025 Medlem
Elitdonator☑️

FD
Servervakt
Kriminell🔪
Medlem🎫