Nekad Zajjan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zajjan

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
5
Länk till din steam profil: Har inte är på telefonen

Ditt Hex-ID: Har inte är på telefonen

Vad är din discord tagg? Milton.1209

Vem var det som bannade dig? Rozi

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_6716.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Satt och metade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag liraren och squid satt i en Discord hela dagen och snackade och där med metade sedan så hoppade liraren ut och skriver till rozi att ”jag och squid” metar, när han gjorde det hela dagen. Har inte så mycket att säga än att jag erkänner till att jag gjorde det men vill också säga att liraren metade med oss några minuter innan och sen säger till en staff för att få oss bannade. Men men jag metade och tog bort hela gta och fivem . När du ser detta rozi så undrar jag om jag kommer kunna komma tillbaka till servern annars säljer jag min dator behöver veta snart typ några dagar annars lägger jag upp den på markerplace . Så skriv tack.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som gjorde fel. Inget fel med bannen alls. Har lärt mig att inte sitta och meta. Skulle Inge ske igen om jag fick en chans till

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes bannad innan för loota på sjukan tror jag va min senaste ban och tog lärdom av den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte metat suttit i gäng vc deffad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att inte sitta och meta. Och inte lita på alla. För många man inte kan lita på i denna värd. Kan inte lita på nån. Bara dom som är äkta kvar mvh

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aao

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka