Nekad Zajjan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zajjan

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
5
Länk till din steam profil: Har ej nu är på lin telfon

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? Zaxon1

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_5941.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pgv ett montage jag gjort, jag vet att många lägger upp montage och jag ska inte sitta och ljuga nu ska vara helt ärlig. Jag la ut detta montage pvg att jac varit bannad så många gånger på servern och den senaste banan då fick drog det ska inte tillbaka då trodde jag det var kört och tänkte ”kommer aldrig komma tillbaka så varför inte göra ett montage” vet att man inte ska tänka så och jag vet mycket väl att ni inte vill ha mig på server och det fattar jag till 200% vill säga att jag min bästa irl polare jag har försökt få in han i fivem branschen och har nästan lyckats med det vi brukar alltid lira ett spel under vintern och skapa som bösts minnerna och vi sa att vi skulle börja köra fivem jag sa till han att det är piss kul och att det finns en riktigt bra server som heter unive och vi hade tänkt börja på den runt vintertid runt december och om det är möjligt så vill jag Värkligen komma tillbaka då eller jag vill ju tillbaka så fort som möjligt men hav vill bara att ni ska veta varför jag vill tillbaka och att Jag inte vill förstöra men om ni kan göra det möjligt att få mig komma tillbaka inom december skulle det faktiskt betyda mycket att skapa minnen med min bästa vän tror inte det finns nåt bättre

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad och det stod att jag ej ska komma tillbaka så jag la ut ett montage så dum som jag är men jag vet att många vill bli unbannad för detta men kolla det jag skrev först så förstår ni varför jag vill bli unbannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ej felaktig kommer jag tillbaka så gör jag aldrig komma detta dumma beslutet som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av mitt misstag och känner mig redo att komma tillbaka till servern med om Staffan inte tycker det så förstår jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lagt ut ett montage att bara vänta och gjort en överklagan så hade det gått bättre och förmodligen kankse blivit unbannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lägga ut ett montage och inte förnedra värken staffsen eller servern. Det finns alltid ett hopp om att komma tillbaka hoppas jag alla fall

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? A

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka