Accepterad zackenzack | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias Söderberg

Vad är ditt discord namn? zackenzack#1025

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Historia: Mina karaktär heter Björn Håkansson, han är en 46-årig man uppvuxen i Rosengård. Han har alltid haft det jobbigt hemma vilket har påverkat hans karaktärsdrag väldigt mycket. Hans pappa var mekaniker vilket gjorde att Björn först jobbade på postnord, sedan Falck och efter det ägde han hela mekonomen i Rosengård, Han har alltså mycket erfarenheter som mekaniker. Efter det har han jobbat som securitas men inte känt sig hemma. Han förlorade sitt medborgarskap i en tragisk olycka och känner sig borta. Men nu har han tagit tag i sitt liv igen och går på egna ben. Han ska skaffa jobb och chilla med sin broder Isac som jobbat på vianor väldigt länge.
Lite om hans personlighet: Han är lite blyg men när det kommer till kritan kan han verkligen ryta till. Han är väldigt smart, ekonomisk och omtänksam. Han gillar även att handla med bilar. Han har grindat från en BMW 327 ända till Audi RS6 och en Tesla. Han har väldigt blandade intressen som man kan märka på hans tidigare jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag anser mig själv som en bra och rolig rollspelare. Jag tror att jag kan bidra med en extra arbetskraft och roliga scenarion. Jag har även mycket erfarenhet inom både fivem och just denna servern. Jag kan den ganska bra. Jag har liksom 270 timmar på fivem och har endast haft det under år 2021.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna servern har bra community, många aktiva servervakter. Många personer spelar på denna servern vilket gör det roligt att rollspela. Man kan åka och trimma sin bil och veta att det alltid har öppet. Man kan ringa polisen och veta att någon svarar. Sedan tycker jag även att denna servern är allmänt bra och rolig. Har även sett väldigt mycket förbättringar med tiden på denna servern och alltid sett att den har potential. Roligt att man kan vara 300 pers inne på servern till skillnad från andra servers!

Hur hittade du Unive? Första gången jag spelade fivem var den recommended i min region. Sedan har jag även sett personer streama från denna servern och då tyckt att det verkar som en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt, skapa roliga scenarion och snacka med andra människor. Man kan även lära sig en del på rollspel eftersom att det kan vara väldigt verklighetsbaserat i många tillfällen. Polisen agerar nästan exakt som i verkligheten och samma med många andra jobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nix det gör jag inte. Unive är så rolig att jag aldrig vill byta XD
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top