Accepterad zackenzack | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias Söderberg

Vad är ditt discord namn? zackenzack#1025

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Håkansson. Han är en man född 1976 i Rosengård. I sin hemstad jobbade hans pappa som mekaniker och detta gjorde att Björn fick ärva hans verkstad och ägde den tills han flyttade. Efter han flyttade så jobbade han på Falck men blev inte riktigt nöjd. Så han valde att flytta till den stad han bor i nu. Här har han jobbat som Securitas sedan Vianor och fick precis jobb på Taxibolaget. Björn är väldigt trevlig och omtänksam han låter inte folk göra dumma saker mot honom för då blir han arg. Och detta kan sluta dåligt ibland. Annars är han social och har ganska många kompisar i staden. Bland annat på vianor, taxibolaget och autoexperten.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag anser mig själv som en bra rpare. Jag gillar att hjälpa personer och skapa bra scenarion. Jag har även 350+ timmar på fivem vilket gör att jag är ganska erfaren. Har rollspelat lite olika karaktärer och jag vet hur jag ska ta mig tillväga vid varje scenario. Jag skulle även klassa mig som en extra arbetskraft vilket kan behövas.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill bli whitelistad på denna servers är för att det är väldigt bra ledning, staffs, servervakter och support. Om någon gör något så kan man rapportera och vara säker på att minst 1 person kommer och hjälper till. Det är även väldigt många som spelar på denna server vilket gör det extra kul när man kör exempelvis taxi och får många sms i UBER appen. Det är mycket mer som händer och allt är väldigt kontrollerat i denna server.

Hur hittade du Unive? När jag hade ca 0 timmar på fivem så såg jag Unive (multistaden) direkt i fivem launchern. Sedan har jag sett streamers streama Unive och har även kompisar som spelar på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, skapa bra scenarion, hjälpa människor och göra det som jag tycker är roligt. Jag kan utvecklas på många sett inom rollspel. Exempelvis att lära sig jobben lite eftersom att dom är realistiska.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte. Jag har testat någon server innan Unive men ingen har varit lika bra som Unive enligt mig.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top