- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 218
- Reaction score
- 27
Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias Söderberg
Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2006
Vad heter du på discord? zackenzack#1025
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:00-22 på vardagar
12:00-03:00 på helg
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Februari 2021.
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle utveckla serverns rp genom att lära folk reglerna. Jag gör detta genom att svbanna eller kicka folk. Sedan skriver man anledning till varför dom blev bannade/kickad. Detta gör att dom lär sig sitt fel och kan rpa bättre sedan. Detta gör att servern generellt får bättre rp och får bort lallare. Jag skulle dva bilar som står i vägen. Reviva folk som dött av bugg och skriva ut i /ooc när något viktigt gäller alla. Jag hade svarat trevligt på pms jag får när folk undrar varför dom blivit banande. Då kan jag förklara ännu bättre vad dom kan förbättra.
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Att kunna utveckla serverns rp på många håll. Det känns roligare att rpa när man vet att man kan förhindra lallare och andra personer som bryter mot reglerna. Jag vill att folk ska lära sig reglerna så att det blir bättre rp för alla. Att svbanna eller kicka någon räcker för att någon ska förstå att den gjort fel. Detta gör att personen inte gör om saken och rp nivån på servern blir asbra.
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att skriva anledning till varför folk blir kickade/svbannade. Vissa personer kommer in på servern med avsikt för att lalla grovt. Exempelvis mass-vdma eller liknande. Då är det skönt att jag kan svbanna och sedan ta det vidare så dom får en längre bann. Annars blir det att jag skriver en report och en noclip måste komma, detta gör att skadan hinner ske. När jag är servervakt kan jag även reviva folk ifall jag sett att de har dött av en bugg. Jag kommer kunna dva bilar som står i vägen och jag kommer även kunna skriva i ooc chatten ifall det skulle vara något viktigt som gäller alla på servern. Det kan vara att ett butiksrån är falskt eller liknande.
Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag har varit det innan. Använder inte rollen för abuse. Och gör detta för att jag vill hjälpa till på den bästa fivem servern som jag har varit med i 7 månader. Jag är väldigt uppmärksam på om någon gör fel och kan reglerna väldigt bra. Kriminell reglerna är det många som råkar bryta, då kan jag kicka och skriva anledning till att dom gjorde fel. Då lär dom sig det.
Jag är väldigt aktiv och är med i många scenarion där jag ibland kan märka att folk gjort fel. Jag har kunskap om viktiga kommandon man bör veta som servervakt.
Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag vill kunna banna/kicka folk som förstör scenarion eller andra spelare som kommer in och lallar. Tex personer som inte har medlemskap och lallar på gängområden. Idag exempelvis var det någon som metagameade jättemycket, ifall jag hade varit servervakt hade jag kunnat svbanna och få det vidare till en anmälan. Jag vill även vara servervakt eftersom att jag då slipper skriva report för småsaker som tillexempel att någon använde sig av halv ooc eller att det ska vara en bil som dvas. Eller jag som behöver revivas när jag dött av en bugg. Det kan vara vad som helst. Detta gör att jag får rollen och kan underlätta arbetet för staffs som får väldigt många /reports dagligen med olika småsaker.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har tillräckligt goda kunskaper för servervakt. Jag kan /svban [id] [anledning]. /kick [id] [anledning]. /toggleid. /revive [id]. /dv [radie]. /freeze [id]. /ooc. /m [id]. /who [id]. /trust [id]. /untrust [id]. /sv [text]. /sqlban [id] [dagar] [anledning]. /sqlunban [hexid]. /tpm. /bring [id]. /spec. /noclip. /skin [id. /goto [id]. /togglename. /sqlbanhistory [hexid].
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad men det var väldigt länge sedan. Det var nog i Juni senast. Sedan dess har jag lärt mig reglerna mycket bättre och kan dom väldigt bra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej
Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2006
Vad heter du på discord? zackenzack#1025
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:00-22 på vardagar
12:00-03:00 på helg
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Februari 2021.
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle utveckla serverns rp genom att lära folk reglerna. Jag gör detta genom att svbanna eller kicka folk. Sedan skriver man anledning till varför dom blev bannade/kickad. Detta gör att dom lär sig sitt fel och kan rpa bättre sedan. Detta gör att servern generellt får bättre rp och får bort lallare. Jag skulle dva bilar som står i vägen. Reviva folk som dött av bugg och skriva ut i /ooc när något viktigt gäller alla. Jag hade svarat trevligt på pms jag får när folk undrar varför dom blivit banande. Då kan jag förklara ännu bättre vad dom kan förbättra.
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Att kunna utveckla serverns rp på många håll. Det känns roligare att rpa när man vet att man kan förhindra lallare och andra personer som bryter mot reglerna. Jag vill att folk ska lära sig reglerna så att det blir bättre rp för alla. Att svbanna eller kicka någon räcker för att någon ska förstå att den gjort fel. Detta gör att personen inte gör om saken och rp nivån på servern blir asbra.
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att skriva anledning till varför folk blir kickade/svbannade. Vissa personer kommer in på servern med avsikt för att lalla grovt. Exempelvis mass-vdma eller liknande. Då är det skönt att jag kan svbanna och sedan ta det vidare så dom får en längre bann. Annars blir det att jag skriver en report och en noclip måste komma, detta gör att skadan hinner ske. När jag är servervakt kan jag även reviva folk ifall jag sett att de har dött av en bugg. Jag kommer kunna dva bilar som står i vägen och jag kommer även kunna skriva i ooc chatten ifall det skulle vara något viktigt som gäller alla på servern. Det kan vara att ett butiksrån är falskt eller liknande.
Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag har varit det innan. Använder inte rollen för abuse. Och gör detta för att jag vill hjälpa till på den bästa fivem servern som jag har varit med i 7 månader. Jag är väldigt uppmärksam på om någon gör fel och kan reglerna väldigt bra. Kriminell reglerna är det många som råkar bryta, då kan jag kicka och skriva anledning till att dom gjorde fel. Då lär dom sig det.
Jag är väldigt aktiv och är med i många scenarion där jag ibland kan märka att folk gjort fel. Jag har kunskap om viktiga kommandon man bör veta som servervakt.
Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag vill kunna banna/kicka folk som förstör scenarion eller andra spelare som kommer in och lallar. Tex personer som inte har medlemskap och lallar på gängområden. Idag exempelvis var det någon som metagameade jättemycket, ifall jag hade varit servervakt hade jag kunnat svbanna och få det vidare till en anmälan. Jag vill även vara servervakt eftersom att jag då slipper skriva report för småsaker som tillexempel att någon använde sig av halv ooc eller att det ska vara en bil som dvas. Eller jag som behöver revivas när jag dött av en bugg. Det kan vara vad som helst. Detta gör att jag får rollen och kan underlätta arbetet för staffs som får väldigt många /reports dagligen med olika småsaker.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har tillräckligt goda kunskaper för servervakt. Jag kan /svban [id] [anledning]. /kick [id] [anledning]. /toggleid. /revive [id]. /dv [radie]. /freeze [id]. /ooc. /m [id]. /who [id]. /trust [id]. /untrust [id]. /sv [text]. /sqlban [id] [dagar] [anledning]. /sqlunban [hexid]. /tpm. /bring [id]. /spec. /noclip. /skin [id. /goto [id]. /togglename. /sqlbanhistory [hexid].
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad men det var väldigt länge sedan. Det var nog i Juni senast. Sedan dess har jag lärt mig reglerna mycket bättre och kan dom väldigt bra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej