Nekad zackenzack | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zackenzack

Icke Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias Söderberg

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2006

Vad heter du på discord? zackenzack#1025

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 16-22. Helg 12-03

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Februari 2021.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle förbättra servern genom att lära folk reglerna bättre.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Att kunna utveckla serverns rp på många håll. Det känns roligare att rpa när man vet att man kan förhindra lallare och andra personer som bryter mot reglerna. Jag vill att folk ska lära sig reglerna så att det blir bättre rp för alla. Att svbanna eller kicka någon räcker för att någon ska förstå att den gjort fel. Detta gör att personen inte gör om saken och rp nivån på servern blir asbra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att lära folk som inte kan reglerna, reglerna. Att göra det roligare för alla att rpa på denna server. Och även att förhindra dåliga scenarion där dåliga rpare befinner sig. Alla kan rpa ifall de lär sig rpa. Därför måste man lära dom hur man gör. Man lär sig efter sina misstag och det är därför man svbanna/kickar och skriver anledningen till att dom blev bannade. Då lär dom sig till nästa gång helt enkelt.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag har varit det innan, är väldigt aktiv på servern och kan reglerna bra. Jag befinner mig på ställen där det finns många regelbrytare vilket gör att jag kan göra en ganska stor påverkan. Jag är ganska uppmärksam på ifall någon bryter regler och är väldigt snabb med att kicka/svbanna och därmed dra det till support om det behövs. Jag är inte korrupt och vet när man får reviva eller använda något annat kommando.

Varför vill du bli servervakt? En stor anledning är att jag jobbar på vianor och har märkt att många bryter mot regler där. Speciellt ooc eller halv ooc. De säger exempelvis "kolla min lapp". Eller "min pearl försvann efter sandstormen". Eftersom att jag inte alltid kommer ihåg att klippa går det inte att kicka eller banna personen eftersom att trainees/staffs ofta vill ha klipp på händelsen. Detta gör att sämre rpare fortsätter vara i lokalen och prata med ett förbjudet språk. Detta kommer att förbättras om jag blir servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har tillräckligt goda kunskaper för servervakt. Jag kan /svban [id] [anledning]. /kick [id] [anledning]. /toggleid. /revive [id]. /dv (deletevehicle). /freeze [id]. /ooc. /m [id]. /who [id]. /trust [id].

Är du whitelistad på serven? Självklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad men det var väldigt länge sedan. Det var nog i Juni senast. Sedan dess har jag lärt mig reglerna mycket bättre och kan dom väldigt bra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej Unive är bäst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka