Nekad zack123 | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daim

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199138627575/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zack Åström

Vad är ditt discord namn? Zacke#4081

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Tony är en snäll kille som nyss har kommit till staden. Han är 22 år gammal och är från new york. han har en pappa. mamma och två syskon som fortförande bor kvar i new york. Tonys största intresse är bilar, han tycker väldigt mycket om att dra ut med kompisarna till pubben och tar en öl.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med bra RP och ta jobb som behöver anställda efter som at jag jobba 0% för pengarna. och jag kommer alltid va positiv och bidra med skratt och glädje i community.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ska bli whitelistad för att jag har läst alla regler noggrant, och jag har inte brutit mot någon ännu. Jag har tidigare erfarenhet, jag har aldrig blivit bannad på någon server och jag är alltid samarbetsvillig. Jag kommer att bidra med arbetskraft i olika branscher.

Hur hittade du Multistaden? för att jag kollade på youtube en kväll och så såg jag att de va en video när de va några som körde multistaden rp och då kände jag för att kolla va de va för server. och efter de har de bara varit min favorit av alla någonsin. all staff är mycket trevliga och hjälpsamma.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska kunna få ett lite roligare jobb och kunna tjäna lite mer pengar. och jag ska kunna få en av mina favorit bilar och den heter Bugatti Chiron.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope det gör jag inte. som jag sa multistaden är den absolut bästa rp som finns

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka