- Meddelanden
- 112
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274751222/
Ditt Hex-ID: 1100001463c5ff7
Vad är din discord tagg? Zacke#4081
Vem var det som bannade dig? Ovve
Hur lång tid var din ban? 7 dagar 23 timmar 60 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Ovve.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en grabb som nästan dödade min polare. och min polare sa SLÅ HAN KOMIGEN och då gjorde jag de och direkt där efter blev jag bannad.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte min mercedes bens va påväg och skulle parkera den och så ser jag min polare bli ner slagen och han hade jätte ont överallt och då sa han Tony kom och slå ner den här killen så jag gjorde de. bara för min broders skull.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte de var en felaktig ban för tex om jag var ute och festade på riktigt nu asså och såg att min bästa polare blev ner slagen, då hade jag inte bara kollat på då hade jag hjälpt han. jag bryr mig om mina kompisar. jag vill inte att nått dåligt ska hända dom. de här är både i spelet och i verklig heten jag menar.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag va på en biltur med min nya rs7a och efter ett tag in i turen så stötte jag på en mattsvart rs6a. Och alla personer som var där stirrade as konstigt på mig så jag blev lite skrajj. Så jag drog så snabbt jag kunde. men efter en minut ungefär så såg jag att fdom va bakom mig på moor vägen så då gasade jag på mera. Och då gick de inte som planerat. jag skulle ta en genväg över en äng men jag krockade i ett träd. men jag struntade i att stanna efter de för jag drog direkt efter de för att jag var stressad för att dom andra grabbarna ville typ mörda mig eller nått. sen efter de så blev jag bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat snacka med han som slog ner min polare. För om vi hade pratat om de så hade allt bli bättre. för de ärju inte säkert för alla andra i närheten för typ om dom skulle lägga sig i så skulle dom också börja göra dåliga grejer. Om vi skulle pratat om de så hade vi alla säkert varit polare för länge sedan.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort. jag ska försöka att inte lägga mig i ett bråk igen som handlar med våld. jag ska försöka undvika allt våld som finns. och jag kommer aldrig att påbörja en s¨ån här situation igen. Jag vill inte bli bannad på min favorit server igen. jag vill köra så seriöst som möjligt efter som att de är den enda servern jag längtar till att få spela efter skolan.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001463c5ff7
Vad är din discord tagg? Zacke#4081
Vem var det som bannade dig? Ovve
Hur lång tid var din ban? 7 dagar 23 timmar 60 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Ovve.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en grabb som nästan dödade min polare. och min polare sa SLÅ HAN KOMIGEN och då gjorde jag de och direkt där efter blev jag bannad.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte min mercedes bens va påväg och skulle parkera den och så ser jag min polare bli ner slagen och han hade jätte ont överallt och då sa han Tony kom och slå ner den här killen så jag gjorde de. bara för min broders skull.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte de var en felaktig ban för tex om jag var ute och festade på riktigt nu asså och såg att min bästa polare blev ner slagen, då hade jag inte bara kollat på då hade jag hjälpt han. jag bryr mig om mina kompisar. jag vill inte att nått dåligt ska hända dom. de här är både i spelet och i verklig heten jag menar.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag va på en biltur med min nya rs7a och efter ett tag in i turen så stötte jag på en mattsvart rs6a. Och alla personer som var där stirrade as konstigt på mig så jag blev lite skrajj. Så jag drog så snabbt jag kunde. men efter en minut ungefär så såg jag att fdom va bakom mig på moor vägen så då gasade jag på mera. Och då gick de inte som planerat. jag skulle ta en genväg över en äng men jag krockade i ett träd. men jag struntade i att stanna efter de för jag drog direkt efter de för att jag var stressad för att dom andra grabbarna ville typ mörda mig eller nått. sen efter de så blev jag bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat snacka med han som slog ner min polare. För om vi hade pratat om de så hade allt bli bättre. för de ärju inte säkert för alla andra i närheten för typ om dom skulle lägga sig i så skulle dom också börja göra dåliga grejer. Om vi skulle pratat om de så hade vi alla säkert varit polare för länge sedan.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort. jag ska försöka att inte lägga mig i ett bråk igen som handlar med våld. jag ska försöka undvika allt våld som finns. och jag kommer aldrig att påbörja en s¨ån här situation igen. Jag vill inte bli bannad på min favorit server igen. jag vill köra så seriöst som möjligt efter som att de är den enda servern jag längtar till att få spela efter skolan.
Har du läst våra regler? Ja