Accepterad zache | Medlem ansökning ( Hxdde1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zache

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? zache

Vad är ditt discord namn? goran8980

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi somalie, 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stark, Bestämd samt Modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: med en bakgrund som speglar både styrka och sårbarhet, djupt rotad i sin somaliska kultur. Född och uppvuxen i Mogadishu, Somalia, är han en ung man som har upplevt både krigets brutalitet och hoppets kraft. När han var barn, tvingades han och hans familj fly från sitt hem på grund av inbördeskriget som skakade landet, och de sökte skydd i ett flyktingläger i Kenya innan de så småningom lyckas fly till svergie. och försöka att förbättra sitt liv genom att försöka hitta job i Sverige

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion samt spela för motpartners skull så alla också kan ha roligt, sen en bra stämning på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan medvetet kan ge fördelar till motpartens skull så Rpt blir som bäst för båda delarna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja första servern jag spela på för länge sen, att jag inte tänkte sunt för nuft men märkte att Rpt blir rätt så tråkigt om man krockar med en annan bil och alla är helt tysta man får inte riktig rp känsla av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ooc att man inte ska prata out of karaktär och förstör rpt, krim utan Krim roll för man måste vara godkänd för att spela krim, sen så klart har man sunt för nuft hur man ska tänka så som man hade gjort i värkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har en hög rp nivå har även 1000 timmar plus på fivem, samt jag är ingen unge som bara vill ha vapen och dödar för vapen.

Hej @zache Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka