Nekad Zabdi | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zabdi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Zebbeskrumplever/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zebastian

Vad är ditt discord namn? zebbedebbe#0980

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Mustafa Omeirat, 25 år gammal.
Född och uppvuxen i en liten förort utanför Stockholm, han växte upp med sin ensamstående mamma och 3 syskon i en liten 2a med dålig ekonomi, redan från barns ben har han förstått att han måste hjälpa sin familj ekonomiskt så det var där han börja sin kriminella bana i livet, han är en social och omtänksam man med hjärnan på rätt ställe även fast han hamnat snett i livet, han har ett stort intresse för bilar samt företagande då hans största dröm är att driva ett framgångsrikt företag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag har lång erfarenhet inom RP samt håller en väldigt hög standard i RP'andet, tror även jag kan bidra till en bra utveckling i gemenskapen på Unive.
Är även väldigt social så kommer bidra med den biten både på discord samt Ingame.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på servern ett litet tag och fastnat för den då jag tycker att den håller en hög standard på RP'andet, gemenskapen är väldigt skön och Staff är bra också, allt som behövs för en stabil och bra RP server.

Hur hittade du Unive? Genom att kompisar rekommenderade mig servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rpandet är att vara så social som möjligt och tillförse er med en hög RP nivå för mig och gemenskapen, ska även försöka hjälpa nybörjare med att komma in in i Rp'andet samt konstant utveckla min egen RP förmåga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag skrev tidigare är det att hjälpa till gemenskapen att konstant utvecklas till det positiva och hjälpa nybörjare för att starta upp, samt träffa nytt folk man kan rpa med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka