Accepterad Z12_z1 | Ban Överklagan [malaren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

virre birre

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482914323/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ac1c613

Vad är din discord tagg? ba_z0734

Vem var det som bannade dig? itsmalaren

Bild på banmeddelande: bild_2026-01-24_141003703.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt varför, enligt dig/honom beroende på vem som läser först så i ett klipp på 39 sekunder hoppar jag ut och smäller han utan att säga ett ord till honom, klippet ser ut att sakna social rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. under natten runt 02 tiden åker jag och edde! runt i hans patent, vi hör en skottlossning så vi kollar runt hörnet o ser 2 r8or, ena körde förbi och edde! kännde igen en av rösterna så han ville åka och fråga vem det var och vilka dem var med men fick inget svar det ända svaret var att inte blanda sig i i skottlossningar som vi inte gjorde då den tog slut väldigt snabbt vi försöker prata med grabben i typ 10 minuter för att fråga vilka han var med och vad som händer men han hetsar bara, tillslut väljer jag att säga '' om du nu hetsar så mkt och inte vill prata med oss kan du sätta en k*k i munnen '' då väljer han att snacka om horungar och våra mammor vi väljer att jaga honom för att kidnappa. Vi tappar bort honom så vi åker och fråga den stora jeepen vad r8an tog vägen då jeepen var med i scenariot, r8an kommer tbx och edde väljer att skjuta mot däck. Vi kör fram för att snacka med han men han hoppar ut exakt när vi ska köra förbi som man ser i klippet. Han blir påkörd och flyger x antal meter, jag e fortfarande sur och väljer att hoppa ut och skjuter han i huvudet. Vi kör fram och han väljer frf att snacka om våra mammor så jag smattrar han tills han är helt död.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, då jag tycker det är fel för att jag själv läser juridik och har läst regeln och det står i t.ex '' Du är med i ett gäng och ska åka och ta över ett Kriminellt område, det är en annan vid området. Du väljer direkt att skjuta honom utan att försöka integrera med honom socialt. Du saknar Social RP. '' Vi snackade med honom hyfsat länge och sedan riktar och skjuter hans däck. Enligt rekvisiten i den lagen är att skjuta utan att prata men vi pratade med han och han valde att eskalera situationen. Vi snacka ganska länge för att lösa det men allt blev bättre, jag kan stå för att det jag sa med k'k kan också ha gjort start med mammorna men det bör även vara på hans sida också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad innan för kriminella handlingar på offentlig plats och något om dåligt rp som jag lärt mig av grovt att kunna diskutera och hålla en diskussion men även att hålla kriminella handlingar gömt så inte allmänheten kan se, alltså inte framför butiker och annat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte valt att snacka om k'k i mun men även åkt där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte vad jag ska lära mig av då jag inte gjort fel, hade varit bättre om jag satt i supp och prata med han som banna mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar de till 100%

Tillbaka