Accepterad Yuri | Medlem ansökning [Pontuz08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yuri

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ervin

Vad är ditt discord namn? Ervin#7339

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 1996

Berätta om din karaktär. Yuri är en 26 årig flykting som nyligen anlänt till Sverige från Ryssland i hopp om guld och gröna skogar.
Yuri är ensam och osäker på om han har hittat rätt då han inte funnit sig några vänner än. Han är dock van vid att vara ensam då hans föräldrar lämnade honom vid 12 års åldern. Sen dess har han vandrat ensam, ensam åkte han även till Sverige men hoppet finns kvar om att finna någon vän eller livspartner.

Han flydde pga ett krig i Ryssland, kriget gjorde honom arg, han har fört med sig ilskan till Sverige.

Yuri har ett mål, målet är att bli ekonomiskt oberoende. Imed att han varit ensam så pass många år vet han hur grym världen kan vara. Men det har även lett till att han byggt upp extrem mängd tålamod och kunskap kring omvärlden då han observerat den från avbytarbänken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är relativt ny till RP men jag kan bidra med en god ton och skoj för alla parter. Jag tar inte allt på för stort allvar vilket gör att jag är flexibel inom RP situationer men tar det tillräckligt seriöst för att inte förstöra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det inte bara är jag som ska lyckas inom ett scenario utan jag ska utgå från verkligheten och även ge med mig om det skulle vara så att den andra parten har rätt i viss scenario.

Hur hittade du Unive? Högst upp på FiveM lista vid ''Swe'' sökning

Vidare till muntlig intervju du har 2 dagar på dig att ta din intervju annars blir den automatisk nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka