Nekad Yousef07 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yousef07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Vad är ditt discord namn? yousef7967

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2003

Berätta om din karaktär. Elias är en 28 årig kille som växt upp i en liten stad i Sverige där han tidigt lärde sig värdet av hårt arbete. Han jobbade i familjens mekaniska verkstad från ung ålder, vilket gav honom en stark förståelse för maskiner och problemlösning. Efter att ha fullgjort sin värnplikt, där han tjänstgjorde som mekaniker för försvaret, beslutade Elias att söka nya utmaningar i livet och flyttade till staden där han nu försöker starta ett nytt liv.
Elias är en lojal och principfast person, som värderar rättvisa och ärlighet högt. Han kan ibland vara reserverad, men när han väl öppnar sig är han en pålitlig vän. Han bär på en del inre konflikter från sin tid i försvaret, men han jobbar på att hantera dessa genom sitt nya liv.
Han älskar att meka med bilar, motorcyklar och andra fordon. På fritiden gillar han att utforska naturen och åka på roadtrips. Han har också ett intresse för att lära sig nya saker och har nyligen börjat läsa om företagande och investeringar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett engagerat och realistiskt rollspel där jag strävar efter att skapa en djup och trovärdig karaktär som samspelar väl med andra spelare. Med min erfarenhet av rollspel kan jag hjälpa till att skapa dynamiska och intressanta scenarion som inte bara fokuserar på min egen vinst, utan också på att skapa en bra upplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid strävar efter att "vinna" i en situation utan istället fokuserar på att skapa en trovärdig och intressant upplevelse för alla inblandade. Det kan innebära att man låter sin karaktär misslyckas eller förlorar i vissa situationer om det gynnar det övergripande narrativet och skapar en bättre rollspelsupplevelse för alla deltagare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Ett exempel på en regel är att metagaming, alltså att använda information som karaktären inte skulle kunna känna till in-game, är förbjudet. En annan viktig regel är att powergaming, alltså att tvinga igenom en handling utan att ge andra spelare en chans att reagera, inte är tillåtet. Jag förstår också vikten av att följa serverns regler för att säkerställa en rättvis och njutbar spelupplevelse för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel från tidigare FiveM-servrar där jag har spelat olika roller, inklusive civilperson och kriminell. Jag har även erfarenhet från andra rollspelsmiljöer, som textbaserade forum och andra multiplayer-spel med starka rollspelskomponenter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka