Nekad youknowlucas-- | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Farsan680

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisas

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? Farsan#6537

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 505h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på marja lisas för att jag känner att jag har gjort mitt som krim och vill pröva nått helt nytt och jag känner att jag kan klara av detta jobbet bra och seriöst. jag vill osså bli chef på detta jobbet för att jag kan mycket om bilar och har älskat bilar sen jag var liten. jag vill chef osså för att jag ser mycket personer utan för marja lisas och bara väntar på personal som ska sälja dom en bil. jag kommer bara välja dom som kan vara väldigt aktiva och väldigt bra på jobbet och om jag känner att dom inte alls är så aktiva kommer jag så klart ge dom sparken men först kommer jag ge dom ett par varningar men om det inte hjälper så kommer jag sparka dom.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har aldrig jobbat på marja lisas men jag har jobbat på bennys vilket jag skulle säga ändå är ganska lika jobb eftersom d pratar ofta med folk och du håller ju osså på med bilar på båda jobben vilket gör att jag kan en del om bilar.

Berskiv din karaktär? Lucas är 27 år och kommer från en liten familj från en litet samhälle utanför klippan hela Lucas uppväxt så har han haft bilar runt sig hemma har hans pappa alltid mekat med bilar på fritiden pappans jobb va mekaniker så bilar har alltid funnits där. Lucas är en lugn person som tänker först gör sen så för Lucas blir det inte så ofta fel. Han älskar ju också sina vänner han värderar vännerna högt och ser alltid att dom får det bästa i första fall sen prioriterar han sig själv i andra hand med andra ord en väldigt snäll kille! Han är ju också en väldigt social typ som snackar med alla på fester och vill alltid lära känna nya personer han älskar att hänga ute med massor av människor och bara ha allmänt väldigt roligt. Han är och lite nördig i dom saker han gillar. Hans dröm jobb har alltid varit att sälja bilar fast han älskade att meka med bilar så hade han redan prövat det men han var innte så bra som hans far så han ville pröva o vara chef över marja lisas.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer att vara aktiv varierade tider:
Måndag 15:00-23:00
Tisdag 16:00-23:00
Onsdag 15:30-23:00
Torsdag 16:00-23:00
Fredag 15:00-03:00
Lördag 15:00-02:00
Söndag 15:00- 00:00
Dessa tider kommer oxå variera om det är lov eller liknande, hoppas ni kan förstå.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA! det är klart eftersom jag tycker att denna servern är nått helt annat plus så är jag trainee

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte men jag har varit lite inaktiv för jag har gjort lite grejer i privat livet men nu är jag tillbaka

Har du läst våra Regler? Yes, det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka