Nekad Youize | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Youize

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? 1einar_.

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Karl är 19 år gammal, ett år kvar på ekonomiprogrammet och har precis flyttat hemifrån. Karl är en glädjespridare och är en som alltid kan ta skämt o ge ifrån. Karl är omtyckt av sina vänner. Karl växte upp på ett fint område i stockholm och hans föräldrar har alltid funnits där, hans uppväxt har varit enkel och det har aldrig varit några problem med vänner, pengar, betyg osv. Karl har stora planer som nyinflyttad, han ska börja med att landa i sin lägenhet och där efter söka sig ett arbete. Karl är omtänksam o ödmjuk och vill alltid allas bästa. Karl lirar fotboll på fritiden och har ett intresse för musik också. Karl är målinriktad och planen är att starta eget företag lik som hans föräldrar. Karl kommer bjuda på sig själv och ha riktigt roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En karaktär som är unik, hans livsstil är inte som alla andras utan jag kommer gå för att köpa bostad, bil osv inom rp. Därifrån kommer jag se vart jag hamnar men hoppas på att man får något roligt jobb. Jag går alltid för att alla ska ha kul, jag bryr mig ej om jag "förlorar" då jag endast strävar efter realism när jag rpar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa så alla inblandade har roligt, man ska ej gå för att endast vinna själv utan man ska även kunna förlora och rpa på ett sätt så motparten har det roligt. Följer man ej detta bryter man även meot pwg2 då man endast vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan alla, Fearrp= man värnar ej om sitt liv, kan vara att någon riktar vapen och man ej lyssnar på vad de säger, vdm= använder sitt fordon t sin fördel, kan vara att pitta elr att man ragdollar någon med hjälp av sitt fordon. RDM=dödar någon utan giltlig anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? aa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? aa

kopierade min tidigare idag då min discord håller på o få skumma mials som jag e hackad, så säkerställer och skaffar meborgare på ett konto jag vet jag har kontroll över.

Ifall de är möjligt får ni gärna ge medlem till d kontot istället, annars kan jag ta en ny intervijuv

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka