Nekad you_crazzy2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

you_crazzy2

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199524696714/

Ditt Hex-ID: 11000015d3f528a

Vad är din discord tagg? you_crazzy2.

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-04 211749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom valde att banna mig på grund av att jag gick in på deras server med ett gratis fusk och testade mitt aim bott i gäng huset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad hade jag inte varigt inne då jag var på semester så senast jag var inne var väll ungeför 2 veckor sen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. förklara varför den var det
de var jag som gjorde ett stort fel och jag står för de att jag har gjort ett ett dumt vall och sen vill jag be om ursäkt till staff teamet som först sen är den inte felaktig då jag medvetet har gått in på servern med ett grattis fusk som min vän skickade till mig testat aimbot som man ser på beviset sedan åkt ut med walhacks och skjutit

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pwg, sunt och social2 hur jag lärde mig av mina misstag de var att jag tänkte över de som hände medsan jag var bannad sen tänkte jag hur man hade kunnat göra i stunden så de hade varigt roligt för motparten också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att bara tänka på mig själv så hade jag kunnat tacka nej till fusket som min vän skickade till mig och öva på att skjuta då när man fuskar så är de inte roligt för motparten som man skjuter mot och sen om man nu är dålig på att skjuta då får man göra som man ska göra och de är att öva för att bli bra

Har du lärt dig någonting efter din ban? a jag har lärt mig av mina misstag/fel och och kommer aldrig göra de igen för har tagit ansvar för mina mistag tänkt på de och har lärt mig att de blir roligare rp för alla om man inte fuskar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ha en trevlig dag när du läser detta och hade varigt super tacksam om jag får en andra chans nån gång för att kunna vissa att jag aldrig kommer göra om denna dumma händelsen igen <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka