Dubbelpost Yotam | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yotam

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188959980/

Vad är ditt namn i verkligheten? Yotam

Vad är ditt discord namn? Yotam#2309

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2009

Berätta om din karaktär. Jag är från Sverige och heter Gabriel Lundgren och jag fyllde precis 40. Jag jobbar på postnord och brukar köra ut last till T.E.X butiker och bilfirmor. Jag är intresserad bilar och polis yrket. Jag är en sån människa som gillar att hjälpa till med allt möjligt. Jag har inga barn och ingen flickvän men jag söker efter en flickvän. När jag har hittat en flickvän så vill jag bilda en familj och vara lycklig. Jag är för det mesta glad men ibland är jag ledsen som vilken annan människa som helst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara med och utväckla stan och höja rp nivån. Jag tänker att jag skulle kunna jobba på de jobb där typ ingen jobbar T.E.X meckonomen och falck eller någon bilfirma.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intresserad av unive för att det är en ganska hög rp nivå roliga människor och bra poliser sjukvårdare och räddningstjänst.

Hur hittade du Unive? Jag kollar mycket på youtube och på så set hittade jag den här serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha kul och samtidigt vara seriös.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på unive är att hjälpa till att utveckla och höja rp nivån i stan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka