Nekad yolo20555 | Ban Överklagan [Blanco]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223242548/

Ditt Hex-ID: 11000014b477f34

Vad är din discord tagg? Eruopa

Vem var det som bannade dig? Blanco

Bild på banmeddelande: versace-medusa-2-logo-png-transparent.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte Jag tycker att helt otroligt att han bannar mig av en sån där anledning När finns folk som är grövre saker än vad det här är

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes this är så här att den här Staffan har varit efter mig ett väldigt lång tid verkar det som och nu valt att banna mig Yes jag ser en 64 Street bilar som väljer att köra mot drog området då jag då väljer jag att köra efter och för jag har kunskaper om att de kommer åka dit Yes därefter åker jag efter och ja det blir några desynkar är efter mig vart jag än går så Ja det var det som hände Jag följde efter några kriminella och jag råkade synka in i desymka dem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker helt klart att det var fel av Staffan att banna mig för jag tycker att jag försökte ändå hålla en bra rp nivå med dom och jag försökte ha kul med de men det är sånt här som gör att det blir bara massa grinding och det blir ingen rolig RP Det är exakt det här som gör det det är problemet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag fick larmet från radion om en pågående skottlossning, tvekade jag inte att agera. Jag satte genast kurs mot platsen i min tjänstebil, med sirener på för att signalera brådskan. Min puls ökade när jag närmade mig och såg två eller tre bilar som jag genast identifierade som typiska för gängaktivitet. Med hjärtat i halsgropen tog jag mig fram till platsen där skottlossningen hade rapporterats. Sirener och blåljus skar genom natten, markerandes att detta var en högprioriterad situation. Men när jag äntligen stannade och klev ut ur bilen, möttes jag av en oväntad syn. En person låg skadad på marken, men något var inte riktigt som det borde vara. Skadorna verkade inte stämma överens med vad jag förväntat mig att se efter en skottlossning. Istället för att ha blivit kastad av kraften från skotten, verkade personen ha "glidit" framåt på något sätt. Det var som om verkligheten hade förvrängts framför mina ögon.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde gjort annorlunda skita i de här kriminella men nu verkar det som att poliser och kriminella får absolut inte vara med varandra det är precis det här som gör rpn så tråkig och det är sånt här Vi behöver förändra

Har du lärt dig någonting efter din ban? rör dig inte bakom bilar du har i misstanke av

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka