Nekad Yodaaxel | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yodaaxel

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Eriksson

Ange ditt födelsedatum 13 September 2006

Vad heter du på discord? Yodaaxel #3008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela
Måndag: 17:00- 22:00
Tisdag: 17:00- 22:00
Onsdag: 17:00- 22:00
Torsdag: 17:00- 22:00
Fredag: 17:00- 02:00
Lördag: 16:00- 02:00
Söndag: 16:00- 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på en denna servern i över två månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag arbetar som polis och upplever en massa copbait i mitt yrke och jag hade velat lära dem att sköta sig och detta hade hjälpt mig och mina kollegor i vårat yrke väldigt mycket. Jag vill också få mer ordning på servern och hjälpa till lite mer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att det är en bra server men jag vill hjälpa till med folk som inte kan rpa så bra och håller på med att larva sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle få folk att inte hålla på med att larva och istället sköta sig. Jag vill hjälpa till med att ta bort en liten del av tyngd från ledningens axlar.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är seriös med mitt rp-ande och jag kan få bort en del personer som copbaitar så att det blir en högre standard på rpn.
Jag har spelat på denna servern ett litet tag och kan och vill hjälpa till med servern.

Varför vill du bli servervakt? För att jag arbetar som polis och upplever en mängd med copbait och jag vill bil av med dem för att det tar upp en massa tid från oss i poliskåren.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har lite koll, jag har varit delägare i en annan server så jag lärde mig några från det men har glömt några av dem av dem.

Är du whitelistad på serven? Ja det var det första jag gjorde när jag kom in på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har aldrig blivit bannad på servern eller någon annan server för det laget.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det är bara Unive som gäller för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka