Nekad ylqz.154x | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ylqz.154x

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199831282898/

Ditt Hex-ID: 11000016f8574d2

Vad är din discord tagg? ylqz.7k

Vem var det som bannade dig? 320 vne varför finns ingen anl inte min bann frf och om det är det VILL GÄRNA VET VAD JAG ÄR BANNAD FÖR SÅ KAN JA TA O GÖRA EN BRA ÖVERKLAGAN OCH VETA SÅ JA KAN SKRIVA VAD JA ÄR BANNAD FÖR NU vet ja inte vad jag är bannad för har haft en kalasko ban nu i 3 veckor den är felaktig inte min men vill veta varför jah blir nekad när bannen är BLUE69 ban men om ja har gjort nått så kommer ja inte göra om det MISSTAGET man lär sig av sina misstags i livet!

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-19 003133.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 vne varför finns ingen anl inte min bann frf och om det är det VILL GÄRNA VET VAD JAG ÄR BANNAD FÖR SÅ KAN JA TA O GÖRA EN BRA ÖVERKLAGAN OCH VETA SÅ JA KAN SKRIVA VAD JA ÄR BANNAD FÖR NU vet ja inte vad jag är bannad för har haft en kalasko ban nu i 3 veckor den är felaktig inte min men vill veta varför jah blir nekad när bannen är BLUE69 ban men om ja har gjort nått så kommer ja inte göra om det MISSTAGET man lär sig av sina misstags i livet!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 320 vne varför finns ingen anl inte min bann frf och om det är det VILL GÄRNA VET VAD JAG ÄR BANNAD FÖR SÅ KAN JA TA O GÖRA EN BRA ÖVERKLAGAN OCH VETA SÅ JA KAN SKRIVA VAD JA ÄR BANNAD FÖR NU vet ja inte vad jag är bannad för har haft en kalasko ban nu i 3 veckor den är felaktig inte min men vill veta varför jah blir nekad när bannen är BLUE69 ban men om ja har gjort nått så kommer ja inte göra om det MISSTAGET man lär sig av sina misstags i livet!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 320 vne varför finns ingen anl inte min bann frf och om det är det VILL GÄRNA VET VAD JAG ÄR BANNAD FÖR SÅ KAN JA TA O GÖRA EN BRA ÖVERKLAGAN OCH VETA SÅ JA KAN SKRIVA VAD JA ÄR BANNAD FÖR NU vet ja inte vad jag är bannad för har haft en kalasko ban nu i 3 veckor den är felaktig inte min men vill veta varför jah blir nekad när bannen är BLUE69 ban men om ja har gjort nått så kommer ja inte göra om det MISSTAGET man lär sig av sina misstags i livet!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 320 vne varför finns ingen anl inte min bann frf och om det är det VILL GÄRNA VET VAD JAG ÄR BANNAD FÖR SÅ KAN JA TA O GÖRA EN BRA ÖVERKLAGAN OCH VETA SÅ JA KAN SKRIVA VAD JA ÄR BANNAD FÖR NU vet ja inte vad jag är bannad för har haft en kalasko ban nu i 3 veckor den är felaktig inte min men vill veta varför jah blir nekad när bannen är BLUE69 ban men om ja har gjort nått så kommer ja inte göra om det MISSTAGET man lär sig av sina misstags i livet!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte vill veta varför jag blir nekad?

Har du lärt dig någonting efter din ban? 320 vne varför finns ingen anl inte min bann frf och om det är det VILL GÄRNA VET VAD JAG ÄR BANNAD FÖR SÅ KAN JA TA O GÖRA EN BRA ÖVERKLAGAN OCH VETA SÅ JA KAN SKRIVA VAD JA ÄR BANNAD FÖR NU vet ja inte vad jag är bannad för har haft en kalasko ban nu i 3 veckor den är felaktig inte min men vill veta varför jah blir nekad när bannen är BLUE69 ban men om ja har gjort nått så kommer ja inte göra om det MISSTAGET man lär sig av sina misstags i livet!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa

Senast ändrad:
vill veta så ja kan göra en ban överklagan FÖR HA FORTFARANDE KVAR MINA ROLLER I DCN!! SÅ BANNEN ÄR INTE MIN

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka