Nekad YhexVFX | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YhexVFX

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198368361856/

Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? IPT YhexVFX#8236

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Colin Nilsson och han är 21 och han var uppvuxen i Texas. Hans föräldrar var i kriminella gäng och då ville han inte gå samma väg så att han flydde hemifrån och ville bli Polis. Han gillar att vara polis för att han gillar att göra förändring på folk som hans föräldrar inte gjorde. Han har flyttat till Spanien och han har skaffat en väluppfostrad flickvän gillar att laga mat. Colin har bott i Spanien i 6 år och gillar området som han bor i.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag gillar att vara Polis och jag gillar att hjälpa andra att sluta med drågor och andra saker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jajag vill bli whitelistad för att jag gillar att vara Polis och jag gillar att hjälpa andra att sluta med drågor och andra saker.

Hur hittade du Unive? Min vän spelade Unive RP tänkte jag att det skulle kunna vara roligt att spela med han.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag vill kunna ha så roligt so möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja jag har spelat Extra RP och jag tyckte inte den var så bra.

-rep Utveckla kommer ej bli godkänd. Inte för att vara taskig men. har varit wl ansvarig så vet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka