Accepterad Yes2009 | Chef-jobb ansökan [kriminalvården] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes or No

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Oliwer

Vad heter du på discord? yes0919#2455

Hur gammal är du? 2009-03-14

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela här aktivt igår då jag har tagit en paus ifrån både unive samt fivem , men har varit medlem ett flertals gånger.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på det sättet att först börja fixa rekryteringen då jag har sett att kriminelvården är ett inaktivt jobb inom dom lagliga jobben. Jag vill ge chansen till dom som sitter inne att kunna ha rolig rp som tex att gå ut med dom till gården , även ta emot besöks tider så folk kan träffa sina vänner som sitter inne. Såklart kommer jag att erbjuda dom mat. Jag kommer ha den rp att dom får mat på dagarna en speciell så rp blir så bra som möjligt. Jag kommer ta emot fångarna ifrån polisen på ett bra sätt och visa att det finns rp i fängelset att dom inte behöver så afk för att dom tycker det är tråkigt. Jag kommer försöka få så många som möjligt att börja jobba på kriminalvården så vi kan minst vara 5 i tjänst på kvällarna. Kommer satsa på ledningen samt rekryterare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har inte just så många erfarenheter inom just detta yrke men skulle vara roligt att kunna testa på något nytt.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag - torsdag:15:00-22:00
Fredag-söndag:10:00-01:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Så klart jag skulle det , då kan jag bara försöka bli en vanlig anställd eller hitta ett annat jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Yes

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka