Nekad Yes2009 | Chef-jobb ansökan [båtbolaget] [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes or No

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Oliwer

Vad heter du på discord? yes0919#2455

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på unive flera gånger men har börjat bli aktiv nu i 8 dagar.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på det sättet att försöka börja anställa folk så aktiviteten ökas då jag har sett att båtbolaget behöver mer aktivitet helt enkelt. Som jag har tänkt så ska jag stanna länge på båtbolaget då det ändå är ett bra jobb då jag har jobbat där sedan innan samt det är inte så mycket lallande just där. Jag kommer att kolla igenom alla anställda och se om dom verkligen ska ha den rangen som dom har. Kommer satsa på att få en aktiv och en bra ledning så jobbet flyter på helt enkelt. Jag ska försöka lära min anställda om båtar då det kommer att underlätta rp på servern samt att jag ska lära mig mer om båtar. Jag kommer att försöka att ha öppet minst 3 timmar om dagen så folk har chansen att komma och köpa en ny båt helt enkelt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på båtbolaget sedan innan.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag-torsdag:15:00-22:00
Fredag:15:00-01:00
Lördag-söndag: 10:00-00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? No

Har du läst våra Regler? Yes

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tagit interjuv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka