Accepterad yes.!? | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Y

yes.!?

Gäst
Användarnamn: yes.!?

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145340695/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: yes.!?

Vad är din discord tagg? .wavy#2448

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vet inte har inte kollat fivem servern men är jag bannad där nu så är det bannad i discord.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hotade en staff medlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i discord med några polare och en av dem blev permanent bannad för att han slog en kille en gång på gz efter att killen hade sparkat på hans bil några gånger. Då blev jag lite arg och gick in i support för att prata med staffs om det. När jag kommer in så säger jag kan ni unbanna han det är ju en felaktig ban då jag tycker att en permanent ban var överdrivet. Då sa dem nej så då sa jag "nej men då tar vi det på det andra sättet sen lämna jag och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag saknar verkligen att kunna spela på multistaden för det är den absolut bästa servern jag har spelat på och jag var så dum i huvudet som hotade en staff. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt..

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag skämtade när en moddare var inne om att jag moddade och jag har lärt mig att inte skämta om sådant över huvud taget. Jag har också blivit bannad för att jag var otrevlig om Philip och jag har lärt mig att inte vara så toxic och hålla mig lugn. Sen har jag varit bannad för rasism vilket jag har lärt mig at inte säga sådant.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå in och ha en lugn ton med staffsen och varit trevlig mot dem istället för att bete mig på ett sådant otrevligt sätt. Jag ber så hemsk mycket m ursäkt och saknar att vara en del av detta fantastiska community...Vill bara tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag ska vara lugn och trevlig i support och ALDRIG hota någon överhuvudtaget. Jag vill verkligen få komma tillbaka till denna underbara server.. Jag ber verkligen om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka