Nekad Yecoyz | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Yecoyz#4857

Hur gammal är du? 21

Hur många timmar har du på Fivem? 128,5

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Efter som att kunda utväkla företaget och få det att växa ta in fler aktiva personor och göra att ala inte ska var vid sidan av en motor väg och tänka att ingen komer komma dit för att hjälpa dom jag vill vara där så att alla ska kunda ha felfria bilar och om dom har fel på den så komemr det altid finnas någon som kommer dit och lagar den. Samt kommer dom nya till servern efter dom har medlemskap kunna få chansen att kunda utväckla sin rp igenom mekonomen och kunda förbäättra rp nyvån på servern. Jag tycket också att jag borde bli chef efter som att jag har erfaren heten av att kunnda ta hand om ett fötretag utav att jag är personal ansvarig coh fick företaget att gå plus 3miljoner utav min och alla anstäldas tjänst. Och med hjälp utav alla perngar kommer man kunda anstäla fler personer som är aktiva och kunna få mekonomen att växa enormt och då behöver ingen känna att ingen kommer och hjälper dom.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är sälv personalansvarig på mekonomen och jag brinner värkligen för mekonomen och att växa företaget och jag lägger ner mycket tid och jag gör det efter som att jag tycket det är kul och att få bli chef och hjälpa till och fåp mekonomen att växa så att ingen behöver känna att ingen kommer och hjälper dom då är jag nöjd.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter petor svensson och älskar bilar.
han är uppföd i skåne och jobbar så hårt han kan på mekonomen för att få alla att må bra och att mekonomen är på fötter.
Om någon hade frågat något om mekonomen hade han altid ha ett bra svar och lägger ner väldigt mycket tid på företaget.

Petors egenskaper är att han är positiv snäll glad och självsäker och vågar säga vad han tycket.
Petor växtet upp i en bra familj som hade gott om pengar och han arbetade mycket med bilar med sin pappa och det gjorde han gladre trots han blivit utsatt utav mobbning.

Efter han gått fordon på gymnasiet flyttade han till en ny stad där han började jobba på mekonomen han la ner sin själ och tid på mekonomen och jobbar som personalansvarig och vill en dag bli chef över det han under en längre tid jobbat fram och byggt upp med en bra komunity som altid stöttat honom och han har altid stöttat dom och efter några veckor av kämp så blev han personalansvarig. Detta gjorde honom jätte glad och han bara vänta på att få sin dörm uppfyld utav att bli mekonom chef.

Hur ofta kommer du vara inne? helger 4-6 timmar eller mer
vardagar 2-4 timmar
måndagar 1-2 timmar (Har lång skoldag)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja efter som att det viktigaste är att ha roligt och inte bli chef även om jag sattsar alt jag har för att bli det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka