Nekad Yecoyz | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Yecoyz#4857

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar 1-2
Vardagar 2-4 timmar
helger 4-8 timmar(om jag inte är iväg)

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan juni

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det hade hjälpt efter som jag jobbar på mekonomen pch då kommer det ny personer till spelet och då hade det underlättat att kunna kicka en person och jag har dålig dator så det händer att jag buggar under mappen och dör och då hade det varit ut märkt med att ha res så jag slipper behöva störa treiners och mods som ska sköta annat.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Efter som att unive är den ända servern jag är intreserad av och gillar mest det är även den jag lääger ner mest tid och skulle tycka att det skulle vara skit kul om jag hde fått det hade under lättat rätt mycket.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna kicka alla nya som kommer till mekonomen och pratar ooc jag skulle också hålla koll på alla som kommer till mig elelr krockar så dom håller reglerna så vi får så hög rp som möjligt

Varför ska just du bli servervakt? Efter som det hade underlättat när jag buggat under mappen opch jag hade kunnat kicka alla som pratar ooc och powergamar för det händer rätt ofta jag har ialla fall variut mäom det flera gånger.

Varför vill du bli servervakt? Efter som jag hade kunnat rva mig efter jag buggat under mappen och slupit störa tranners och kunna kicka alla som pratar ooc och vdmar och almänt bryter mot reglerna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /rev /kick / ban

Är du whitelistad på serven? Ja:)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja engång för jag var tvungen att reporta så många gåner för jag buggat under mappen och lite andra bans av olika själ som jag har lärt mig av!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka