Nekad yazan6314934 | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yazan6314934

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yazan

Vad är ditt discord namn? Harakatman631

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zizo Bared

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, generös och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zizo har alltid varit den hatade barnen i hans familj, han visste inte varför men ingen vela ha honom eller gilla honom. Hans familj hatande fick han att bevisa till världen att man kan bli en succed person även när man hatar dig. Zizo började träna mycket äta nyttigt, har bra vänner men vill samtidigt skaffa mer motiverande och snälla vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med många positiva saker som att vara där för andra och vara snäll för nybörjare för att visa den bästa bilden av RP. Jag ska försöka mitt bästa att få andra att ha det kul med mig i RP:n.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet låter den andra personen vinna eller få fördelar, för att skapa en positiv situation för dem. Det kan vara för att bygga förtroende, skapa långsiktiga relationer eller få något tillbaka senare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag råkade ta en polis bil och visste inte att det var en polisbil för jag var nybörjare, så jag åkte till polisen tills dom hjälpte mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait, VDM, Metagaming, Powergaming och suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska vara den bästa versionen av mig själv och behandla andra som jag vill att jag ska bli behandlad

Nekad.
Anledning:
Utveckla Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka